zondag 30 september 2007

update

Algemene update :p :
Het waren een paar rustige dagen op school, daarom ook de vorige blogtitel: saaiheid :p
Enkele leuke dingen om te vermelden zijn:
Tot nu toe 2 hoogste punten van de klas gescoord, een 8,7 voor Engels so en een 9,9 voor een economie proefwerk xD Dus dat is wel wat anders dan de punten wat ik vorig jaar had ;)
Het zijn nu nog maar 17 dagen totdat mijn BC Rich binnenkomt! Daar heb ik me nu dus in totaal al ongeveer 4 en een halve maand op verheugd, dus het zal eens tijd worden :p
Dan nog eens 4 dagen wachten en dan ben ik jarig xD Op een zondag, dus dat wordt zaterdag uitgaan en zondag feest thuis houden :p en omdat het dan toch herfstvakantie is, kan het ook laat worden B) In de herfstvakantie moet ik ook maar eens mijn kamer re-organizen xD
Het is eigenlijk best wel een grote mess. De computer trouwens ook, d'r missen drivers waardoor ik geen muziek kan afspelen >:( En de pc is gewoon te hardcore beveiligd :P
Dus ik had laatst Doom geïnstalleerd, tyfte het beeldscherm zich -_-' Geen Doom voor mij dus :(

Anyways, in December is dus het concert van Marilyn Manson, midden in de week -_-' Behoorlijk lame dat het niet in het weekend is, want nu moet ik mn moeder overhalen om me er toch naartoe te laten gaan, want dit is dus een eenmalige kans xD :P
Maarja, dit zijn dus een beetje de dingen waar ik me op verheug.
Ik hoop dat ik de komende dagen wat te bloggen heb :p

Später!

2 opmerkingen:

Vince zei

let us pray!

Thomas zei

En indeed hubse get te bloggen precious!