donderdag 6 september 2007

afbetalingen

Woensdag:
Op school was ik echt hondsmoe, daarnaast moest ik na school aan het werk bij mijn vader.
De achtertuin had nog een paar finishing touches nodig, lees: zand en stenen scheppen.
Dit was de dag dat de stenen aan de beurt waren, het is niet echt heel fijn werk als je moe bent, maar het zal toch moeten gebeuren he :p Het is wel fijn dat ik de afgelopen 3 drie dagen (maandag, dinsdag, woendsdag) nog wat heb kunnen werken omdat ik nu wat meer heb afgelost bij mijn vader, hij kreeg namelijk nog €60,- van mij, van de gitaar, die heb ik nu voor ongeveer de helft kunnen aflossen B) 's Avonds heb ik met Thomas naar twee films tegelijk gekeken, Vet Hard en Hitch. Verder was er op MTV rond 12 uur Beavis and Butthead op, waar we natuurlijk even naar hebben gekeken ;) Daarna was er wat metal op maar dat hebben we niet helemaal afgekeken.

Donderdag (vandaag):
Vrije dag!
De leraren hebben een studiedag ofzo iets... serves them right! :p
Echter, ik ben me nu wel een beetje aan het vervelen, want mijn WoW dagen zijn voorbij, en heb niet echt het geld om op te waarderen :p Verder heb ik nog wat mannetjes-wietplanten uit de grond getrokken en heb ik nu... als het goed is... 3 of 4 vrouwtjes ;) Ik heb ook nog wat Marilyn Manson filmpjes op YouTube gekeken en een broodje knakworst gegeten als ontbijt.
Thomas was verbaasd over dat ik een broodje knakworst als ontbijt at, maar daar is toch niks mis mee of wel? :p Ik ga nu denk ik maar weer eens wat eetbaars zoeken ;)

Morgen is 'fun'beach, een teambuilding-gedoe... heb er niet veel zin in, want het zijn veel activiteiten, waat je actief bij moet zijn. Ik ben niet actief.
Dat was het weer ;)

Später!

PS: Vanavond eten we witte bonen soep, dus geen vlees! Wish me luck! :o

1 opmerking:

Anoniem zei

Thank Satan, you're wow-days are over! xD
FunBeach is best ok. Neem vooral te veel reservekleding mee (A)

Liefs,
Wiel