maandag 24 september 2007

feasts

Alweer een paar dagen niet meer geblogt :( Hier komen de gemiste dagen:

Vrijdag:
Dit was de dag dat Thomas jarig was! :D
Ik had hem 's morgens nog ge-smst, want hij bevond zich in Maastricht.
Daarna tas ingepakt en naar school gegaan. De lesdag was eigenlijk uitermate saai, en ging dan ook langzaam voorbij. Na school bleef ik nog even plakken voor school en fietste naar huis toen Thomas mij opbelde waar ik bleef :)
Thuis was er al vlaai, maar dat mocht ik uiteraard nog niet aanbreken >:(
Pas toen er wat bezoek kwam, kreeg ik eindelijk een stuk vlaai :p xD
Daarna gingen Thomas en ik voor op de oprit staan met de staantafels, een paar stoelen, bier, metal en snacks :D Na een half uur zaten we weer achterom en begonnen we alles klaar te zetten. 's Avonds was het nog heel gezellig geworden en heb ik nog the Holy Grail met Vince gekeken. Ook al was ik iets van 10 minuten op de wc in slaap gevallen xD Dat laat maar weer eens zien hoe moe ik was. Rond 3 uur lag ik in bed.

Zaterdag:
Voor mijn principes te vroeg opgestaan, wat opgeruimt en geverfd en daarna een huge afwas met Thomas gedaan. Verder voor de rest van de dag niet veel uitgevoerd en 's avonds hadden we pizza bestelt (pepperoni, wat eindelijk eens pittig was!) en naar Kevin's feest gegaan! Ook hij werd 18 xD Het feest was echt nice, er waren veel toffe lui en ben dus ook tot 3 uur gebleven, toen ging ineens iedereen weg xD
Het was dus echt wel gezellig. We hielden op een gegeven moment ook een fight om de snacks, die steeds binnen 3 seconden op waren. Op de terugweg, ik was alleen want Thomas was met Sebas meegereden, móést ik een poster van kevin met de titel: dit menke wurd de 23e 18! hebben en heb ik er dus eentje ontvreemd van een lantaarnpaal xD
Thuis rolde ik vrijwel direct het bed in :p

Zondag:
Alwéér vroeg opgestaan xD
Ik zou rond half 1 bij de rotonde in Vlodrop klaar staan om Wiel te meeten.
Zij was echter wat later (lees: paar minuutjes ofzo xD), maar omdat ik wat te vroeg was, ging ik even op de brug naar het water staan kijken :p
Thuis gekomen hebben we wat films geleend en hebben we the Simpsons, the movie en Happy Feet gekeken (he broke my ear xD). Om 4 uur was de kebabzaak open en zijn we kebab gaan halen :D Dat hebben we opgegeten onder het genot van the Holy Grail :D
Rond 17.15 ging Wiel weer naar huis en ben ik helemaal mee naar Posterholt gefietst, terwijl ik eigenlijk maar een stukje zou meefietsen :p
Op de terugweg belde ik chef en ben ik nog even met hem naar buiten gegaan, met Monika.
Thuis gekomen zag ik de barbeque klaarstaan, dus dat beloofde veel goeds!
Ik heb dan ook lekker gegeten ^^

Maandag (vandaag):
Ik begon mijn dag niet zo goed, want ik had een erg zware tas, daar werd ik wat cranky van.
Op school waren de eerste lesuren wel chill maar daarna weer eens erg saai.
Na school ben ik naar Dougie gegaan om een poster van aardrijkskunde af te maken en hebben we daar nog geprobeert een rookbom af te steken, wat niet lukte xD
Toen ik naar huis ging, regende het helaas, maar dat hield niet echt lang aan.
Thuis ben ik achter deze rotte pc gaan zitten, wat nog steeds lame is en heb ik een soort kip-tandori gegeten :p

Dat was het voor deze keer kinders xD
Später!

Geen opmerkingen: