zaterdag 15 september 2007

@ home

De afgelopen dagen waren niet echt een pretje, lees maar xD

Donderdag:
Ik stond op om eigenlijk naar school te gaan, ook al had ik de hele nacht wakker gelegen en kou geleden, maar ik vond het verdraaid erg draaien (haha woordkeuze), en moest gelijk kotsen xD Ik ging terug in bed en had het ijskoud. Mijn moeder vond dit dus ook niet echt normaal en belde school om te zeggen dat ik niet naar school zou komen. Daarna belde ik Dougie om te melden dat ik niet naar school kwam (ivm boeken). De rest van de dag heb ik slecht geslapen, ibuprofen geslikt en rond 17.00 maar wat tv gaan kijken. 's Avonds knapte ik wat op, maar toen ik weer naar bed ging, was ik nog steeds niet beter.

Vrijdag:
Slecht geslapen 's nachts en maar vroeg opgestaan.
Ik ben toen maar tv gaan kijken. Ik voelde me beter dan de vorige dag, maar nog steeds niet helemaal top. De hele dag ging wat moeizaam voorbij, ik heb nog wat elven ge-speed paint en heb ondervonden dat de playstation controler aids heeft, dus playstationen zat er ook niet in.
De geformateerde pc kan niets instaleren en de boxen doen het niet, dus ik vind em meer ver-aids'd dan ie eerst was :p 's avonds kwam Thomas weer thuis en hebben we friet gegeten, wat mij niet echt goed viel. Die avond heb ik dan ook erge pijn geleden en tot mijn spijt was ik murrig tegen Thomas, hierbij nog sorry :-)

Zaterdag (vandaag):
Wel beter dan vrijdag, maar dan nog steeds niet opgeknapt. Vanavond is ook eigenlijk een feestje, maar ik denk niet dat ik ga, want als mijn aids dan weer erger word, heb ik weer niets.
Dus dat is wel jammer! Dadelijk maar even afbellen. Wat ik vandaag nog wil doen is mijn elven weer speed-painten en wat tv kijken ofzo, ook al zijn er tegenwoordig vrij kutte tv programma's op xD Er moet meer Catscratch en fairly odd parents op tv! :P
Anyways, dat was het :p
Tot blogs!

Später!

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooh, Ni-els. Ik vind samen baron Malmfred von eh.. dinges dat jij maar eens helemaal beter moet worden!
Liefs,
Wiel