vrijdag 7 september 2007

Funbeach




Vandaag gingen de 3e klassen naar Funbeach in Panheel...


Maar hier even mijn hele dagoverzicht:


's Morgens opgestaan en gedoucht + geschoren, toen ontbeten en daarna op de fiets naar school.


Omdat het me zo'n mooi weer leek, besloot ik om maar eens zonder jas naar school te fietsen.


Toen ik bij de kerk was, zag en besefte ik pas dat er een enorm-grijze lucht aan kwam zetten.


Ik besloot om sneller te gaan fietsen tegen de kou en ik was sowieso wat laat. :)


Eenmaal op school aangekomen, had ik voor niets hard gefietst want onze bus vertrok een half uur later ofzo, erg lame dus maar wel heel erg BC Schöndeln :p


In de bus zat het echt erg vol en ik wist nog nét op tijd een plaats voor Dougie en mij te ritselen.


Na ongeveer een dik half uur kwamen we in Panheel aan, bij Funbeach. Van een afstand zag het er echt mistroostig uit, het leek een beetje op Sobibor. Anyway, we gingen dus met alleen onze klas (3H3) activiteiten doen. Op zich zaten er leuke activiteiten tussen, maar van sommige had ik zoiets van: hoe kun je hier nu een half uur mee vullen? Het scheen ook dat we eigenlijk zwemkleding mee moesten nemen, wat ik dus niet bij me had :-) Ik had wel reserve kleding, maar mijn reserve-broek had ik uitgeleend aan Evelien, die haar gewone kleding al zeiknat had :p Dus heb ik weer een goede daad verricht xD ook al was die broek haar 20 maten te groot :') Ik ben zelf dus niet in het water geweest, wat er trouwens erg ver-Aids'd uitzag.


Toen onze klas een vlot moest maken, was ik bezig met knopen van het vlot los maken, waar ik heel erg plezier aan had.


Op de terugweg hadden Dougie en ik, net als op de heenweg trouwens, mijn boxen aangesloten op Dougie's mp3 speler en speelden we Slipknot waar veel mensen schijnbaar niet van hielden :)


Ook al stonden de boxen redelijk zacht, hoorden tamelijk veel mensen het nog.




Toen ik op de fiets naar huis zat, zag ik mijn vaders auto bij de Hubo staan, daar ben ik dus nog even hoi gaan zeggen en toen naar huis gefietst ^^




Dat was alles voor vandaag ;)


Später!




(PS: de foto's zijn van Atomico, de dag erna ;) en Sjwaampop, enigste foto wat daar gemaakt is :p) .


1 opmerking:

Vince zei

lal, die foto's :p player!
ik wil trouwens een driekwart snowcamo broek ;(
oh, en kun je je moeder eens navragen of ze dat geld van mij al ontvangen heeft? ik zag wat raars op de rabobanksite en volgens mij is het gewoon niet overgemaakt, maar dat kon ik nog niet zien ;x ff checken dus.
später!