woensdag 12 september 2007

God Damn You Leroy!

NOU NOU!
De pc is nu geformateerd (of hoe men het ook schrijft).
Al onze bestanden zijn nu dus echt weg :p
Maarrrr... Nu is de pc zo uber goed beveiligd, dat we gewoon niet eens de nieuwste flash player kunnen downen of msn messenger xD *lol*
Ik zal eens proberen om wat te vertellen over de laatste dagen, het was me wel weer 5 dagen wel :p

Weekend:
Vrijdag:
Thomas en ik kwamen met het ingenieuze idee (door Vince ^^) om naar de dwijelaovendj in Roermond te gaan... met de fiets. Ik had dus een goede fiets (let ook op had, daar komt straks meer over) en Thomas had een krak fiets. Na 10 meter begon Thomas aardig te zweten en moest ik erom lachen :) Maar halverwege Melick, begaf de fiets het toch wel een beetje, ik had nog geprobeerd er op te fietsen, maar het lukte echt niet. We hebben toen de fietsen bij Menno neergezet in Melick en begonnen aan onze wandeltocht naar Roermond wat zeker nog een uur zou duren, echter na 7 meter lopen, stopte een auto direct voor ons om mensen uit te laden :')
We liepen naar de taxi toe, waar de mensen ons leip aankeken (naderhand kwam ik erachter dat ik de vrouw de hele tijd aan het aanstaren was omdat ze er zo doodsbang uitzag, wat ik komisch vond). We namen dus de taxi naar Roermond en troffen Vince en twee meisjes op het Staasjesplein. Op het terras dronken we ieder 4 pils (die we dus allemaal tegelijk bestelden, 12 pils dus :) ). Nadat we ons gerstenat op hadden, liepen we naar de MacDreck, om daar onze geliefde kroketburgers te eten. Onze reis ging verder naar Zaal 8, maar daar was het tyfus-druk en liepen we door naar de Azijnfabriek. Daar was het nog wel gezellig.
Omdat ons hongergevoel weer opspeelde, liepen we naar de kebabtent, waar we onderweg Loek meenamen in onze groep en de twee meisjes gedag zeiden. Thomas en Vince hadden zich op een aas gehouwd en hadden twee kleine stukjes vlees gekregen met een hoop sjlaaj erbij. Ik had meer brood dan kebab :( Na onze mistroostige (maar wel lekkere) eten, ging iedereen naar huis en wij wilden een taxi op het station pakken. Daar pikten de sjabben onze taxi's in en zijn toen ge-relocate naar een ander punt en hebben daar een andere taxi gebeld, mét dezelfde chauffeur van toen we naar Roermond toe reden xD
Eenmaal in Herkenbosch liepen Thomas en ik nog een stuk naar huis, waar we nog Ozzy Osbourne zongen :-)

Zaterdag:
Fietsen opgehaald in Melick en naar de Warhammer winkel gegaan, waar Thomas mij een Wood-elf Lord heeft gekocht!! :D Very nice dus ;)
's Avonds was een Surinaamse barbeque in de buurt, waar ik lekker gegeten heb.
Rond half 10 fietste ik naar Roermond, er was wat in de Azijnfabriek te doen.
Daar aangekomen was het op zich wel gezellig, leuke lui, goede muziek, er was alleen geen sfeer, je had weer van die mensen die zeiden dat ze mosh wilden en dan niets deden. En of course, als er een moshpit kwam, was het meer een beetje duwen en gay-slappen dan een echte, verfijnde (lamb of god) moshpit. Dat viel me dus tegen, ook dat na afloop iedereen gelijk naar huis afdruipte. Na nog wat gepraat te hebben met wat lui, waaronder weer Loek, wilde ik naar mijn fiets lopen... maar die was gejat :( Echt te kut, ik had dus de lichten van mn fiets gehaald, maar was em vergeten af te sluiten. Balen dus! Met iemand anders zn mobiel heb ik mn moeder opgebeld wat ik moest doen en zij kwam me ophalen. Na een oncomfortabele rit naar huis, kreeg ik uiteindelijk geen preek en moest ik me maar verder gaan bezatten op het Surinaams feest, waar het feest nog in volle gang was. Daar heb ik me wel nog vermaakt maar wel met een kutgevoel. 04.00 lag ik in bed.

Zondag:
Uitgeslapen tot 15.30 en toen Warhammer gaan verven met Thomas :)

Maandag:
Doorsnee schooldag, verder niets bijzonders gebeurd.

Dinsdag:
's Morgens voelde ik me niet zo lekker, veels te moe en had me ook een kwartier verslapen.
Verder gewoon naar school gefietst en les gevolgd, totdat ik rond het derde uur last van spierpijn kreeg en ik het heel koud begon te krijgen. In het 4e uur kreeg ik hoofpijn en werd het nog kouder. In de grote pauze na het 5e uur werd ik ook nog eens misselijk en kreeg ik daar bovenop nog eens buikpuin. Ik heb me toen afgemeld van school en ben met moeite naar huis gefietst, waar ik school moest bellen dat ik veilig was aangekomen en mijn moeder gebeld wat er aan de hand was. Daarna ben ik in mijn gerold en heb ik drie uur geslapen waarna ik werd gewekt door mijn broer. De rest van de dag was ik moe en had erge hoofpijn en buikpijn.
's Avonds heb ik wel nog Team America gezien, een uberfilm :-)

Woensdag (vandaag):
Een uiterst kutdag, we hadden trage lessen en niets leek echt lekker te gaan, behalve mijn wiskunde proefwerk :) Rond het 6e uur kreeg ik weer last van buikpijn, maar heb het gewoon volgehouden :) Na school ben ik naar Dougie gegaan omdat zijn broertje Clancy jarig was. Daar ben ik tot 16.30 gebleven en ben toen naar huis gefietst, waar Thomas lekker gekookt had, ik heb er zelf weinig van gegeten door mijn buikpijn en omdat mijn moeder lamend binnenkwam.
Verder niets belangrijks gedaan.

Dat was het ;)

Später! :D

3 opmerkingen:

Thomas zei

I AM THE FIRESTARTER BRRLBRLRRRLL

Kevin a.k.a. Kiev zei

WTF?

Anoniem zei

Ha!
Erme jong! Meer Holy Grail kijken helpt tegen dergelijke kwalen!:O
En je fiets gejat, omg. Ni!
Liefs,
Wiel