donderdag 20 september 2007

viking en stuff

Vanmorgen stond ik op met een vaag viking gevoel xD
Ik voelde me savage en ging toen even Slayer gaan luisteren op mn mp3, ik ben dit keer niet wéér 20 minuten in slaap gevallen maar ben vrijwel direct gaan douchen.
Vandaag was de eerste dag dat ik mijn Slayer tas én t-shirt ging inwijden, want gisteravond was de Large binnengekomen! Echt nice dus.

Ik vond de rit naar school best snel voorbij gaan, ik was eens níet te laat op de fiets gestapt én ik had vette muziek op mn mp3 staan xD Vroeg op school dus, maar er stonden al wat lui om mee te praten :p De rest van de dag ging weer eens moeizaam voorbij en ik had de laatste 2 uur ook nog eens gym. Wél had ik een 7- voor speerwerpen, happy timez!
In de klas en op het gymveld heb ik nog wat ge-lol'd met klasgenoten over South Park.

Na school ben ik nog even naar de stad gecrosst en thuis heb ik nog een hoop opgeruimd :p
Dat was het voor vandaag ;)

Später!

Leuk om te vermelden: over 3 uur is Thomas jarig ;)

Geen opmerkingen: