dinsdag 4 september 2007

haat aan internet

NOUNOU internet is gewoon lame ofzo :p
Maar anyways, mijn leven gaat toch door zonder internet, wat ik vroeger nooit gedacht had!
Ik heb dus nieuwe hobby's gevonden schijnbaar en mijn schoolresultaten zijn best goed tot nu toe :p Ik kan niet echt herhalen wat er in mijn afgelopen dagen zijn gebeurd, wel wat hoogtepunten denk ik :P Het weekend dus:

Vrijdag:
Na schooltijd maak ik er nu een gewoonte van om voor school te blijven hangen, dus ook nu was ik nog even op school. Ik heb me lekker het weekend ingedronken :)

Zaterdag:
Zaterdag was DE dag voor een hoop mensen, Atomico!
Atomico is een hardcore feest in de Spil in Maabracht, voor 16+ en aangezien er streng werd gecontroleerd, had ik de pas van mn broer nodig :) De hele dag heb ik gelamed en de tijd wilde maar niet voorbij gaan... Ik ben toen mijn moeder en mn broer tegenmoet komen fietsen in Maasbracht, heb daar bij een café gewacht en wat pilsjes gedronken en al redelijk snel kwamen ze ook daar, om mijn broers pas af te geven, memorabel was dat Thomas Absinth heeft gekocht in Luxemburg, dus dat wordt flink feesten xD
Toen ik het pasje ge-obtained had, fietste ik als een gek naar Linne, om op tijd bij Sebastiaan te komen, we vertrokken met een klein groepje naar Maasbracht om daar naar het feest te gaan.
Bij de deur wilde ik het pasje uit mijn beurs halen, toen de security gast zei dat ik al door mocht lopen -_-' Ik werd uiterst zorgvuldig gefouilleerd, zelfs mijn beurs werd helemaal dooreen gehaald :p Eenmaal binnen was het echt gewoon té vet B) Niet zo vet als mijn vorige feesten of van wat ik er van verwacht had, maar het was natuurlijk echt chill.
Als je eenmaal binnen was, mocht je ook niet naar buiten, dus binnen was het echt enorm heet.
Wat ook leuk was, was dat ik champagne over mijn hoofd kreeg van de MC maar alleen dat kwam ook in mijn oog, dus ik was blind voor 2 minuten :)
Helse pijnen waren het echt waard, want toen we op de fiets naar Sebastiaans huis waren (waar ik bleef pitten) hoorden we alles nog maar voor de helft :p
De volgende dag zaten we bij de stuw in Linne en ben ik rond 17.00 weg gegaan.
Mijn band was echter zeer lek en heb ik mn mamaatje gebeld, die me kwam halen op de rijksweg. 's Avonds heb ik nog lekker ge BBQ't :-)

Dat was het spannende van mijn afgelopen week ;)
Später :D

Geen opmerkingen: