woensdag 19 september 2007

baron Malmfred von Edelweisshoven aus Mississippi

De titel weet alleen Wiel... xD

Nou, de laatste dagen waren niet zo heel bijzonder hoor.
Highlights waren eigenlijk:

Zaterdag:
Nog steeds wat ziek, maar niet erg meer.
Thomas kwam thuis met Waywatchers :D Wat ik echt heel vet vind en waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben! Thanks Thomas! =) Het avondeten was niet zo heel geslaagd, want Thomas dacht dat de rietsuiker bindmiddel was (voor de gehaktballen) xD . Verder heb ik nog ge-speedpaint (wood-elves) en zijn Thomas en ik 's avonds nog even naar een filmavond van Juul geweest, waar Vince en Sebas ook waren ;)

Zondag:
Thomas was naar een warhammer battle, dus heb ik opgeruimd in het huis, afgewassen en gestofzuigd. Nog wat elven gespeedpaint en wat tv gekeken.
Thomas kwam thuis met wardancers en ook dat stelde ik zéér op prijs!!! :D Again thanks *Homie-love* ! :D

Maandag:
Lekkere pizza gegeten en weer naar school gegaan.

Dinsdag:
Was zwaar xD :P en Thomas had spaghetti carbonara gemaakt :)

Woensdag:
Redelijke dag op zich en de Large eindelijk binnengekomen! :D
Verder lekkere kip met aardappelen en erwtjes gegeten ^^

Dat was het weer voor deze dagen :P
Sorry voor de weinige updates, maar omdat mijn pc zo lame is, zit ik er weinig achter.

Späters ;)

2 opmerkingen:

Wieleke zei

Die bedoelde ik! Smiley.
Goed dat je wieder beter bent!

Stofzuigen is overigens echt een toffe highlight. :D

Liefs,
Wiel

Vince zei

Cool dat je ook blogt over je eten (y)
*Bellybump*