donderdag 18 oktober 2007

almost birthday en gerij

Al lang niet meer ge-update! Nja, care :D
Ik heb het eigenlijk best wel druk gehad xD
Hier mijn dagindeling (een beetje gissen en gokken wat ik allemaal heb beleefd op dezer dagen :p)

Dinsdag:
Ik had 7 uur en de eerste 2 uur gym... LAME!
Ik dus na mijn dagelijkse routine met een murrige kop naar school gefietst.
Het was best frisjes op het veld, dus ook dat was lame :p
Toen hadden we eerst gevoetbald, discus werpen en toen eindelijk iets waar ik altijd op heb gewacht op Schöndeln: Rugby B) Echt nice, ik werd dit keer als eerste gekozen, ipv laatste xD
Ik schijn er toch best goed in te zijn :p
Dat was dus vet, maar daarna alsnog 5 uur les, althans dat dacht ik, het laatste uur viel uit!
Nice dus, maar ik had net beloofd aan Romy dat ik mee zou fietsen en aangezien ik me graag aan mn beloftes houd, heb ik ook een uur nog gewacht. Daarna ben ik met d'r mee gefietst naar Berg, waar haar moeder mij nog binnen vroeg, ik sloeg natuurlijk niet af en ben mee naar binnen gegaan en ben Romy daarna gaan helpen met haar kamer opruimen B)
Rond 17.00 - 17.30 moest zij eten en ben ik weer opgestapt.
Thuis heb ik met Thomas Age of Myth gespeeld (en ik had gewonnen :P).
Dat was het voor die dag :)

Woensdag:
Dit was eigenlijk de dag dat ik mijn BC Rich zou krijgen, wat dus niet is gebeurd.
Verder 7 uur school, met eerste proefwerk... economie, kippetje dus :p
De 6 uur erna waren wel saai, op de laatste na, toen had ik namelijk op Dougie geniest, waardoor hij dus keihard "godverdomme" door de klas riep en ik keihard moest lachen. Ik moest na de les wel voor de leraar verschijnen, maar dat was het zeker waard. De straf was dat ik de klas even moest vegen, maar dat carede ik best wel hard :P
Verder nog met Thomas Age of Myth gespeeld, waar ik weer bij gewonnen heb ^^, en zijn Thomas en ik weer met Diablo II expansion online begonnen. Ik sorceress, hij Necromancer.
Beiden zijn we nu lvl 12 ^^

Donderdag:
Een lesdag met 8 lesuren, behoorlijk lame dus.
Maarja, de dagindeling van de lessen waren ook best kut, vooral nu we een nieuwe strengere regeling hebben, ben ik deze school echt kotses zat en mijn klas begint geestelijk echt flink achteruit te gaan. Gelukkig is het bijna vakantie! Laatste 2 uur had ik ook weer gym (had iets met leswijzigingen te maken dat ik dinsdag ook gym had), eerst weer voetbal, discus werpen en toen weer Rugby B) Het was echt meer brutal dan vorige keer, nu ook meer injuries aan over gehouden :p Zoals een bebloede teen xD Maarja, als je aan rugby meedoet, moet je ook niet whinen als je pijn hebt. Na school weer met Romy meegefietst en daar nog een tijdje met dr staan praten toen ik rond 16.30 weer terug naar huis ben gefietst en hier weer Diablo heb gespeeld met Thomas. 's Avonds restjes gegeten met stokbrood.

Dit was het weer voor de afgelopen dagen B)
Heb echt zin in het weekend/vakantie, zondag ben ik dus jarig :D
Nou, dat was het!
Später!!

1 opmerking:

Vince zei

diablo 2? wat zijn jullie chars en vaste speeltijden? dan kan ik ook wel iets rollen :) barb ofzo