maandag 8 oktober 2007

verslaping

Gisteravond had ik met Ernst en mutti nog naar music&lyrics gekeken (met Hugh Grant B) ), daardoor was het wat laat geworden en liep ik kotsmoe mn bed in. Dus:

Vandaag (Maandag):
Mijn wekker ging af, ik zet em stop en ik slaap door -_-' 25 minuten, welgeteld.
Ik heb daardoor mijn ontbijt geskipt en ben gaan douchen ed.
Ook moest ik mijn tas nog inpakken, wat ik nog niet had gedaan de avond van tevoren.
Toen ben ik naar school gefietst en daar aangekomen, was ik nog redelijk vroeg :P
Wat me vandaag weer verbaasde was de ongeorganiseerde slechte, drukke meuk van Schöndeln weer, er stonden echt honderd kinderen wat ongeduldig in een kruistocht-lijn te wachten om naar boven te lopen (vanuit de kelder, want de hoofddeur is afgesloten tot half 9).
Anyways, ik had eigenlijk 7 uur, maar na een aantal lokaal wijzigingen, bleek zelfs dat ik 6 uur had. Toen heb ik nog een halfuurtje op Romy gewacht en ben toen met haar meegefietst en toen weer terug naar Herkenbosch. Ik lag wat te lamen op de bank en was bijna in slaap gevallen toen Chef ineens aan de deur stond. Ik besloot met hem mee te gaan naar Vlodrop en heb daar nog wat gelamed :P Thuis nog wat lekkere spaghetti van Thomas gegeten en toen weer gaan lamen xD

Dat was het voor vandaag.
Später!

1 opmerking:

Thomas zei

WHAT'S 'TATOES PRECIOUS????