vrijdag 19 oktober 2007

Freitag

Eindelijk eens een actuele update, komt ie dan!

Vrijdag (vandaag):
Vandaag was mijn dagindeling echt chill, ik had een 5-uur lesdag met het eerste uur vrij, eigenlijk 4 uur dus :p De lessen zelf gingen rustig aan, behalve het laatste scheikunde wilde maar niet opschieten, NI! Maarja, toch overleefd en ik zou met Romy afspreken, normaal moet ik dan nog een uur en een grote pauze wachten, maar dat hoefde vandaag niet! :D
Zij had dus les uitval en zijn we na school naar mijn huis gefietst. Hier was het natuurlijk heel gezellig ^^ Om 16.30 moest ze weer naar huis en ben ik met dr mee naar Berg gefietst. Toen ik weer thuis kwam, was Thomas nog steeds weg, booschappen doen.
Hij kwam rond 18.10 thuis en hebben toen gefeast op de friet B)
Hij had ook wat ingrediënten meegenomen voor mijn 'kruidencake' die ik morgen ga bakken. :)
Na het eten ben ik gaan bloggen :)
That's all folks ^^

Später!

Geen opmerkingen: