maandag 15 oktober 2007

skiën en MSI xD

Eindelijk heb ik dit weekend wat meegemaakt xD
Dus er valt eindelijk wat echts te bloggen :P

Zaterdag:
We zouden 's middags gaan skiën in Snowworld.
Dus rond half 3 vertrokken we naar Landgraaf, ik wist eigenlijk niet wat ik ervan moest verwachten, dus ik wist niet of ik nu verheugd moest zijn ofzo :P
Eenmaal daar aangekomen was het dus echt behoorlijk groot en toen ik weer op mijn ski's stond, wilde ik gelijk van de bergjes af xD We waren daar met Mutti (die skie'de niet mee), Ernst en Rick. Na een paar keer van een kleinere berg af te zijn gegaan gingen we met de lift naar boven, naar de middelmatige berg, maar dat werd ook saai op een gegeven moment xD Dus gingen we maar van de steilste berg af, waar je op het laatste stuk niet kon remmen -_-'
Ik werd op het laatste een beetje overmoedig en frenzy, dus ging ik op mn plaat :p
Daarna een kop koffie gedronken en omdat de horeca van Landgraaf schijnbaar een beetje langzaam is, kregen we onze beloofde apfelstrudel niet echt op tijd en zijn we maar naar huis gegaan, waar we pizza hebben gegeten (pizza pepperoni) en hebben we Shrek 3 gekeken.
Daarna gaan slapen, want ik was kapot xD

Zondag:
De hele dag eigenlijk gelamed achter de pc, totdat Vince belde, met goed nieuws!!
Hij zei dat ie een kaartje over had voor Mindless Self Indulgence in Eindhoven en vroeg mij mee, dat liet ik me natuurlijk geen tweede keer zeggen, dus na toestemming gevraagd te hebben aan mamaatje, fietste ik als een gek naar het station in Roermond en trof daar Vince en Sebas.
We konden geen zitplaatsen vinden want de hele trein zat barstesvol. Dus zaten we een beetje oncomfortabel, maar dat boeide niet echt xD Alleen stonk het wel weer eens naar kots :p
Anyways, in Eindhoven aangekomen wilden we op het station kebab eten, maar de kebab was op : LAME, nou ja, dan maar op de bus wachten zonder vleesch. Ik hallucineerde en dacht dat ze wel vleesch hadden, maar dat mocht dus niet zo zijn. Toen met de bus naar het appartement en daar de kaartjes gepakt, halve liter Alfa gedronken met 9,2% alcohol xD En toen naar beneden gegaan om kebab te halen... echter, hier was de kebab ook op -_-' Sad times... Toen had die gozer maar een shoarma rol gemaakt. Nadat hij deze had ingepakt, moesten we naar het busstation rennen, waar Eindhovenaren ons naschreeuwden of we iets gejat hadden of iets dergelijks :p Toen we op het station uitstapten, schrokte ik de shoarmarol op en liepen we na een kleine 100 meter lopen ofzo de Effenaar binnen. Daar kwam Vince bekenden tegen en kreeg hij complimentjes om zijn shirt (emo's are stupid, throw rocks at them xD). Ik had een Slayer shirt aan... en was de enige xD Maarja, het voorprogramma was al afgelopen toen we er waren en het scheen dat we niets gemist hadden. Ik zou Vince op bier trakteren, maar ik wist niet dat het bier daar zo duur was, dus kon Vince alsnog bijlappen :p (sorry Vince! xD) Toen het concert begon, zagen we de foutheid het podium opkomen en ze begonnen direct goed B) ze speelden de drie nummers die ik ken, dus dat was niceeeeeee >< Memorabel was het emo's moshen, waardoor de security op ons afkwam en vroeg of het wat rustiger aan kon omdat vooraan kleine meisjes stonden (mission complete ;) ) en dat de gitarist op Vince geilde :p Hij mocht zijn ass backstage gaan kicken... zei ie :P anyways, ze gaven een goede show, alleen deden ze soms wat teveel praten. Maar dat mocht de pret niet drukken ;) De hele avond door maakte ik trouwens snuggere opmerkingen zoiets als: "Waar is de garderobe?" terwijl er groot naast me stond: Garderobe, €1,- Dat ging zo de hele avond maar door :p MSI was vroeg klaar en dus waren we zeer netjes op tijd op het station. Daar hebben we nog een halve liter gedronken en toen Vince de bus moest instappen, had ie nog snel een pils voor me voorgeschoten zodat ik een kwartiertje zoet was, wat ik nog moest wachten op mijn trein.
Toen ik op het perron zat te wachten, kwamen er een heel groepje metalheads aan met wie ik aan de praat raakte, zij waren naar Northern geweest. Op het laatst van de rit kwam ik nog een gozer tegen die ook op MSI was geweest xD Gezellig dus :p
Ik lag rond 10 op 1 in bed.

Maandag:
Ik stond het eerste uur op en keek op internet voor mn leswijziging, waarop bleek dat ik het eerste uur vrij had :p Lomp dus, maar care, ik moest toch nog wat dingen doen. Romy had d'r tas nog hier gelaten en moest ik dus meenemen naar school, dus op de heenweg naar school, was ik snel naar Linders gegaan en had een doosje kinder maxi's in d'r tas gedaan :p Op school leverde ik de tas aan haar af en moest ik snel doorlopen om op tijd te zijn in mijn eigen les. De klas was een beetje onrustig dus sneakte ik samen met Dougie met succes de klas binnen, zonder opgemerkt te worden! :D Memorabel dus :p
De rest van de dag ging op zich wel snel voorbij.
Thuis gelamed achter de pc xD

Dat was mijn update :')
Cu Später! :D

2 opmerkingen:

Vince zei

naisssssssssssssssss >.<

Vince zei

doe ns updaten :(