vrijdag 12 oktober 2007

:D

Even ter update weer; het slaap-probleem is nog steeds niet voorbij, het hongerprobleem wel xD Het slaapprobleem is echt kut want nu heb ik echt gewoon problemen met wakker te blijven, dus moet ik zo maar eens wat counter strike gaan doen. Hier mijn dag-update:

Donderdag:
Natuurlijk weer het eerste uur school en natuurlijk weer verslapen :P
Weer de gewone routine (scheren, douchen, aankleden eten, muziek aan, tanden poetsen, jas aan, naar school fietsen). Op school had ik 8 uur en deze gingen dan ook tergend langzaam voorbij... /lame. Maar care, 's avonds had ik counter strike: source geïnstalleerd en had ik met Romy afgesproken om de volgende dag af te spreken ^^ Als avondeten restjes gehad --> een bord chili en een bord spaghetti. 's Nachts niet goed geslapen.

Vrijdag (vandaag):
Eindelijk weer eens het eerste uur vrij, maar na een nacht slecht slapen, compenseert het wel weer :p Anyways, gewone routine weer en toen op school aangekomen gingen ook deze uren weer langzaam voorbij :P Na mijn lesuren moest ik nog één lesuur en een pauze wachten op Romy, daarna fietsten we naar mij toe en hier hebben we the sixth sense gekeken.
Thomas zou in stad ps2 controllers halen, maar faalde daarin :p (grapje zoms! xD)
Rond half 5 moest Romy weer weg, ze moest nog naar badminton training, maar toen we net Herkenbosch uit fietsten, kwamen we erachter dat ze haar tas vergeten was bij mij :p
Ik zou de tas zaterdag wel terug brengen, maar wegens omstandigheden kon ik de tas dit weekend niet meer afleveren xD Dus moet dat maandag op school maar. Het was natuurlijk wel weer gezellig ^^ Eigenlijk zou ik vanavond nog naar de Azijnfabriek kunnen, maar aangezien mijn financiële status en mijn lichamelijke toestand ben ik hiertoe niet in staat xD :p

That was all folks! xD
Später

1 opmerking:

Vince zei

Lame, ik had je blog al lang niet meer gelezen omdat ze mijne er toen uitlag en ik zelf niet mee rgeupdate had, en ik normaal die van jou en die van Thomas lees na mijn eigen update :o
maargoed, and the lord did grin :D
ben btw benieuwd over je MSI verslag :p