zaterdag 6 oktober 2007

weekend!

Vandaag (vrijdag):
Ik had vandaag maar 5 uur school, maar het leken er wel 8.
Ik had eerst een Frans proefwerk, wat ik wel goed heb gemaakt!
Daarna had ik nog wat lessen, wat maar langzaam voorbij gingen.
Wél heb ik samen met Dougie ontdekt waar het elektrisch knopje op de arm nu precies zit (ik was proefpersoon, hij deed te testen), we hebben daar dus veel lol aan beleefd xD
Na mijn lesuren moest ik nog een lesuur en een grote pauze wachten op Romy, wat ik niet erg vond natuurlijk :p Ik heb nog wat met bekenden staan praten en ben toen de laatste 5 minuten alvast naar binnen gegaan. Bij Romy hebben we samen the scorpion gekeken, wat heel gezellig was :) Rond 18.00 uur ben ik naar huis gegaan en werd ik gebeld om nog even friet te halen bij de Linders. Dat heb ik toen gedaan en was ik rond 18.25 uur thuis, toen heb ik gegeten en wat tv gekeken. Rond 20.00 uur ging ik op msn en sprak ik Vince en omdat we nog heel wat verhalen te vertellen hadden, spraken we in Melick af om wat te drinken op een grasveld. We hadden dus wat gedronken en wat ciggs gerookt, totdat ik met een plan kwam om bij de friettent wat te eten, die bleek echter dicht te zijn (wat wij nogal lame vonden, vrijdag 12 uur :s) anyways, wij zijn toen naar de El Medina gefietst en hebben daar een pizza gegeten! Vince trakteerde! Wat ik echt heel genereus vind en daarom dus: Vince, thanks voor de pizza B) :D
Daarna ben ik met moeite naar huis gefiets en hier heb ik wat Blink 182 liedjes gedownd :p

Nu denk ik dat ik nog een pilsje drink en dat ik dan maar eens naar bed ga.
Dat was mijn dag ;)

Später ;)
Oh, Vince's blog was vandaag offline, heel weird, er was iets met de hoofdserver... voor de mensen die zich afvragen waar Vince' blog gebleven is...

Geen opmerkingen: