vrijdag 26 oktober 2007

tjuu waat ein weak

NOUNOU nu heb ik echt lang niet geblogt zeg :O
Dat wordt dus een hele waslijst.

Zondag (birthday):
Ik stond normale tijd op, omdat ik dacht dat toch niemand thuis was, maar in fact waren mn moeder en ernst al beneden. Ze hadden voor me gezongen xD en gaven cadeaus :)
Van hen had ik een kaartje naar marilyn manson gekregen (!) en geld voor een treinkaartje en pils voor daar :) Toen ontbeten en daarna kwam Thomas ook naar beneden, van hem kreeg ik wardancers, een cd van black sabbath en een metallica t-shirt :D jammer was alleen dat het t-shirt iets te klein was :o, dat wordt afvallen :p
Rond half 1 vertrok naar mijn vader omdat daar dus ook een 'feest' werd gegeven.
Er was opmerkelijk veel familie gekomen en was ook gezellig daar :)
Ik moest alleen om half 4 weer weg, omdat hier in herkenbosch ook feest was xD Hier zouden vrienden en familie komen. Ik was net thuis, of Romy, Janneke en Cyprian waren al aangekomen xD De huiskamer was ruimer gemaakt en er stonden wat staantafels dus gingen wij aan een van die staan. Van Romy had ik nog een vette ketting gekregen :) Na wat pilsjes kwamen Chef, Tobias en Monika ook. Ik was nog een stuk meegefietst met Romy, Cyprian en Janneke, zij gingen al rond half 7. Toen ik weer thuis kwam, waren er weer veel mensen.
Er is teveel gebeurd op mijn feest om allemaal te bloggen, dus laten we het er op houden dat het een top feestje is geweest en 2 mensen hebben gekotst :P

Maandag:
Ik had voor de maandag gelijk weer afgesproken met Cyprian, Janneke en Romy om de stad in te gaan. Dus om half 1 was ik bij Romy en om 1 uur waren Janneke en Cyp ook daar.
In de stad zijn we direct naar de Mac gegaan en heb ik me daar een big Mac menu besteld xD
Ik had namelijk niet ontbeten. Ik werd eerst uitgelachen, maar daarna namen Cyp en Janneke ook een menu xD Daarna zijn we naar de ZigZag gegaan en toen naar het Roercenter :)
's Avonds zou ik eigenlijk bij Romy blijven eten, maar moeders vond dat ik eerst thuis nog wat moest opruimen en daarna pas weer weg kon. Dus ik als een gek naar Herkenbosch gefietst en hier wat opgeruimd en daarna net op tijd weer terug in Berg om daar friet mee te kunnen eten :) Rond 7 uur waren Cyp en Janneke weer bij Romy om film te komen kijken B)
We hebben toen gezellig Saw II gekeken. Rond 22.00 ben ik naar huis gefietst :)

Dinsdag:
De hele dag eigenlijk wat gelamed, ik weet eigenlijk niet echt meer wat die dag is gebeurd xD

Woensdag:
Deze dag zouden we met Thomas, moeder en ik ergens naartoe gaan en na een tijdje hadden we besloten om naar maastricht te gaan. Het was een gezellige dag, ik wist niet dat maastricht zo groot was xD en ik was voor het eerst in een Bijenkorf gegaan :P
We hadden een broodje gegeten in de V&D en zijn toen weer op pad gegaan. Ik had al een Slayer cd gekocht (Christ Illusion). We liepen nog langs een tattoo shop en Thomas en ik hebben ons in een impuls-aankoop bijna een tattoo laten zetten xD We liepen nog in een luguber zaakje waar ik een patch heb gekocht (van de redneck-flag) en toen hebben we onze reis voortgezet naar een warhammer zaak waar ik de woodelf dragon and the sisters of twilight heb gekocht ^^
's Avonds zijn we naar een Griek gegaan om te eten. Mijn grillteller viel tegen tegenover wat ik de vorige keer had gehad, maar nog steeds lekker xD (behalve de lever dan, die ik met Thomas had geruild voor gyros), ook jammer was dat er een of andere saus over mn vlees was geflikkerd :( Toch was alles heel lekker en zat ik ook goed vol na afloop.
Thuis ben ik begonnen met het plakken van mn draak.

Donderdag:
Ik had met Cyp afgesproken om te gaan Warhammeren xD
Ik had al een jaar niet geWarhammer'd ofzo en ging met een vreemd leger battlen xD
Cyp had High elves en ik Dwarfs. Hij had grandioos gewonnen :p
Na een tijdje kwamen Romy en Janneke ook een kijkje nemen, wat wel gezellig was ^^
Toen we alles ingepakt hadden, had ik nog een potje verf gekocht voor mijn draak.
Buiten was ik maar mijn sleutel aan het zoeken en daar hebben we echt 5 minuten gewacht (ik zoekend natuurlijk) en toen bleek dat ik mijn sleutel al op mijn slot had gedaan xD
Lekker lomp dus :p Ik was nog meegefietst naar Berg.
's Avonds zijn we met Thomas, mutti, Ernst en ik naar België gegaan om daar naar mijn oom en tante te gaan. Het was heel gezellig en rond half 11 zijn we teruggegaan.

Vrijdag (vandaag):
Ik wist nog niet of ik naar Romy zou gaan, omdat zij nog in de tuin moest werken.
Ik had al de vorige dag gezegd dat ik wel mee wilde helpen en rond half 11 vanmorgen kreeg ik sms dat ik dan als ik wilde mee kon helpen en anders gewoon later op de dag kon komen.
Ik ben toen eerst gaan douchen etc. En toen naar de Rabobank gegaan om wat geld te storten. Om 12.20 was ik bij Romy en hebben we samen in de tuin gewerkt tot 14.30 ofzo. Toen zijn we naar binnen gegaan, wat gegeten en heb ik wat muziek op dr pc gezet, toen zijn we tv gaan kijken. Rond 17.45 ben ik weer naar huis gefietst en heb me hier wat eten gemaakt en ben ik weer achter de pc gaan lamen :p

Dat was het dan xD
Sorry voor de late update :p

Später!

1 opmerking:

Thomas zei

Good Dwarf steel against feeble Elven Mithril? That's a done case!

Woorom zou eemes dich oet kinne lachen vanwaege een Big Mac menu? :o