zondag 7 oktober 2007

fuif

Zaterdag:
Ik stond redelijk vroeg op (rond 11.00 uur).
Laterna toen Thomas opstond, kreeg ik nog een taak van hem, wat hij eigenlijk al lang had moeten doen. Ik moest namelijk een koffer met Warhammer naar Roermond brengen, wat ik niet zo heel leuk vond, maarja, it had to be done... Toen ik op de fiets wilde stappen, moest ik even nadenken hoe ik dat ding mee zou krijgen, want hij ging niet in mn tas en ik had geen snelbinders. Gelukkig kwamen Ernst en mijn moeder net de oprit oprijden en wilde Ernst nog wel even naar Roermond rijden. Daar heb ik toen de Warhammer afgeleverd.
's Avonds hadden we pizza besteld (pepperoni of course ;) ).
Nadat ik mijn pizza (bijna helemaal) had opgefeast, ik had nog een stuk bewaard voor als ik thuis zou komen van de fuif, ging ik sigaren halen voor mn mutti en ernst (ik mocht voor mezelf een pakje marlboro meenemen xD) en ben toen gaan douchen en klaarmaken voor de fuif.
Toen op routenet een planning gemaakt van hoe ik moest fietsen, ik snapte er echter niks van, gelukkig kon mijn moeder het nog uitleggen. In Berg was het dus wel makkelijk te vinden, dankzij de uitleg. Op de fuif aangekomen waren er al een paar man en was het al goed gezellig B) Maar rond 11 uur al begonnen de buren te klagen over de overlast en rond 12 was het eigenlijk al vrij rustig, wat dus wel rot was. Het feestje is er niet minder leuk op geworden.
Rond 4 uur ben ik op huis aan gefietst en ben ik op de terugweg Tanya en Vince tegengekomen xD

Zondag:
Weinig slaap gehad, maar toch maar rond 12.00 uur opgestaan.
Na mijn ontbijt ben ik achter de pc gaan lamen.
Daarna heb ik Romy even opgebeld en ben ik uiteindelijk rond 16.30 naar mn vaders huis gefietst en ben daar in de tuin gaan werken. Na herhaaldelijk gestoord te worden onder het Slayer luisteren (en zodoende ook het snel werken), was ik rond 19.00 klaar en ben ik weer naar huis gefietst. Hier ben ik echter weer aan het lamen en mijn care'o'meter om huiswerk te maken staat gevaarlijk laag, dus daar zal zeer waarschijnlijk niet zoveel van terecht komen...
Ik neem vanavond niets te eten, moeder en Ernst zijn in Roermond blijven eten en Thomas is weg, dus het zal wel een boterham worden ofzo, nja care xD
Dat was het wel weer voor dit weekend, morgen begint zeer waarschijnlijk weer een rot week school en daarna een leuke week, dan komt, naar alle waarschijnlijkheid, mijn gitaar eindelijk binnen... And the Lord did grin...

Später!

Geen opmerkingen: