zondag 4 november 2007

And again, there was much rejoicing

Zaterdag:
Ik stond redelijk vroeg op, zo rond 11-12 uur. Ik was nog steeds moe, maar care, de gedachte dat ik Reason to Kill live ging zien (weer) maakte mij wel wakker.
Anyways, de dag ging wel redelijk langzaam voorbij, en toen het eindelijk avond was, ben ik naar Roermond gefietst, hier pikte ik eerst Dougie op en toen zijn we naar de AH gegaan, want daar waren Vince en Wiel B) Zij hadden alvast pilsch gekocht.
Dougie faalde hard, hij had pas 2 blikjes op toen hij onder het zwakke excuus zei dat ie net gegeten had en niet meer door kon drinken xD Toen hebben we hem even uitgelachen en nu vind ik dat ik em de hele week lang faler mag noemen :) Het gaat wel om Warsteiner pilsch.
Daarna gingen we naar de Azijn, waar Vince, Wiel en ik op de gastenlijst van Reason to Kill B)
Binnen was de eerste band, when all life ends al bezig, dit was best vet, dus heb ik een tshirt en cd gekocht :) Van reason to kill waren er helaas geen t-shirts meer :(
Daarna was Reason to Kill en een hoop mensen die beloofd hadden te komen, waren er niet, lame asses dus, want ik vond het echt rot. Reason to Kill was zoals altijd weer meesterlijk.
Memorabel was dat ik schouderklopjes van de bandleden kreeg en Vince niet B) :P
De andere twee bands waren ook goed, alleen niet zo goed als RTK xD RTK mocht van de azijn geen toegifte doen, dat vond ik echt zwaar kut, maarja.
Verder was het een geslaagde avond. Ik had alleen geen honger en kon daardoor geen kebab aanschaffen wegens kans op falen. Excuses nog daarvoor :p Wiel kreeg d'r durum niet op, daar moet ik haar dan wel aan herinneren.

Zondag:
Ik werd 11/12 uur pas goed wakker en kreeg om half 1 sms van Romy dat ik om half 2 wel naar d'r toe kon komen B) Ik was wat laat en was daardoor een kwartiertje later ofzo.
Ik had the Holy Grail en Nightmare before Christmas bij me en omdat d'r ps2 geen niet-originele dvd's kan afspelen hebben we dus NbC gekeken xD Zij vond er helaas niet zo veel aan, terwijl ik me soms kapot aant lachen was :p
Memorabel was dat ze een nieuwe tv krijgt en ik voor de grap zei: "Dan pak ik die wat je nu hebt wel", waarop zij antwoordde: "Dat was ik eigenlijk ook van plan om te vragen." xD
Dus da's nice! :D Later op de avond hebben we nog met z'n allen ge-monopoly'd :p
Toen zij gingen eten ging ik nog naar Effeld om daar naar Idy's verjaardag te gaan.
Rond 19.00 uur was ik daar en er waren al veel leute, dus ook gezellig B)
Rond 21.00 uur zijn Thomas en ik vertrokken.
Dat was mijn weekend, druk maar heel vet, ook al heb ik nu echt zware pijnen in mijn rug en nek an het headbangen en moshen.

Später!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ni! Ni!
Monopoly :D:D

Niet opkrijgen... staat dat gelijk aan weigeren? Of is dat nog beschamender? ;)
Was trouwens wel een shirt van 'reason to kill' ;) girlie:D:D ;P

And indeed, there was much rejoicing :D

Liefs,
Wiel

Vince zei

weigeren > niet opkrijgen, qua erg-heid
hahahaha! mijn graspopincident is nu wel al heel vaak gerectificeerd!

Vince zei

en nou blog je weer niet :(