donderdag 29 november 2007

BC RICH TAIM

HEHE hier de langverwachte positieve update :P

Woensdag:
Deze dag begon met een proefwerk, wat wel goed ging naar mijn gevoel.
De rest van de dag had ik er eigenlijk geen zin in, ik had 7 uur xD
Anyways, de dag kroop toch voorbij met natuurlijk een hoop grappen en grollen met Mahmut and friends :P Nu heb ik het vinger-skateboarden geïntroduceert in de klas, nu heeft iedereen zo iets -_-' ofnou ja, ik heb het niet echt uitgevonden, dat heeft Mahmut gedaan, ik heb het aangemoedigd :P Thuis ging ik, as usual, counter striken en wat lamen... In de middag had ik nog een sms van vaders gekregen dat Eiji, een Japanse collega van hem, na 6 jaar weer ff terug in Nederland was dat betekende dat we 's avonds naar Daelenbroeck zouden gaan om wat te gaan drinken. Toen papaatje echter voor de deur stond, had hij een grote doos in zijn handen met daarop geschreven: BC RICH, SHAPED TO SHOCK, BUILT TO ROCK! Heerlijk... Na mijn hartverzakking pakte ik dan ook de doos en pakte het hemels houtstuk met snaren heel snel uit!
Toen ik aan het uitpakken was, belde Vince, maar ik had hem neergelegd omdat ik te druk bezig was met mijn BC Rich o=) Sorry Vince! :P Daarna had ik em wel opgebeld :p Ik kon er niet lang op spelen omdat we naar Daelenbroeck moesten, daar zat Eiji dus met nog een Japanse collega. Het was gezellig om hem weer te spreken na zoveel jaren! Na 2 pilsjes gingen ze eten en gingen moeder, thomas en ik weer naar huis... hier heb ik toen wél gitaar gespeeld xD

Donderdag:
Echt een kut dag xD
Ik was hartstikke moe en ik had ook nog eens 8 uur op school ><
Na 6 lange uren hadden we gym... Ik heb 3 keer echt keihard ge-lol'd, een keer omdat Dougie allemaal geluiden aan het maken was en de lerares hem heel raar aankeek, een keer omdat Mahmut viel over een buis en een keer omdat Dougie en ik een puking scene nadeden :P
We deden trampoline springen op een luchtkussen en basketbal. Na school naar huis gefietst,gitaar gespeeld en gelamed :P 's Avonds macaroni schotel opgewarmd. Nu nog ff huiswerk maken en gitaar spelen :)

Dat was de update ;)

Später!

PS:
Bc Rich!

1 opmerking:

Vince zei

gratz met je gitaar :p