dinsdag 27 november 2007

Life-experience?

Jaja, I know, weer 8 dagen niet geblogt, dit keer vind ik wel dat ik er een geldige reden voor heb :p Anyways, ik zal me proberen alles te herinneren:

Dinsdag:
Waarschijnlijk een ochtendritueel en naar school gegaan, dinsdag's is altijd 6 uurtjes dus was vroeg klaar, daarna ge-counter-strike'd ;)

Woensdag:
Hetzelfde als dinsdag :P

Donderdag:
eerste uur vrij, muziek viel uit. Ochtendritueel gehad en op naar school.
Op school ging de dag snel en in de pauze vroeg Romy of ik wilde afspreken, dus na het achtste uur (twee uur gym, waar we badminton speelden en air-guitar met de badminton rackets performden :p) fietste ik met Romy mee naar haar toe en was verder een gezellige dag, toen ben ik naar hause gefietst en thuis nog counter strike gespeuld. 's Avonds had ik wel een lame gevoel voor de volgende dag, wat best wel eng is gezien omstandigheden vrijdag:

Vrijdag:
Eerste uur vrij want het proefwerk werd verzet, daarna twee uurtjes les, waarna we dus pauze hadden. Romy vroeg of dat ik even mee naar de locker liep, halverwege vroeg ze om even te stoppen en maakte het toen uit... Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest doen en was ook helemaal in de war. Ik ben toen half weggesprint, heb me afgemeld en ben naar huis gefietst. Waar ik dus helemaal niks meer waard was. Thomas werd wakker en heb nog even met hem gepraat toen. Rond 2 uur half 3 ben ik naar de Linders gegaan om bier en peuken te kopen en ben toen naar Janneke gefietst om daar even met haar te praten. 's Avonds heb ik met Vince bier gedronken op het schoolterrein (wat schijnbaar niet mocht) en na verzoek van de conciërges ben ik weggegaan van het schoolterrein en naar huis gefietst. Thuis sprak ik met Chef af om naar hem toe te gaan, toen ben ik daar blijven pitten.

Zaterdag:
Ik werd rond 9 uur smorgens wakker, met een heel kuttig gevoel, ik ben toen 2 uur wakker gebleven en heb Chef toen pas wakker gemaakt. We zijn daarna gelijk gaan Counter Striken :P
Rond 2 uur smiddags ben ik weer naar huis gefietst. 's Avonds weer naar Chef gegaan en in het café gezeten met Monika, Tobias, Chef en ik, want de moeder van Chef wilde gezelschap in het café :p en aangezien ik ook wel toe was aan gezelschap hebben we ons daar goed vermaakt. Terug bij Chef was ik echt tering moe en ben toen gaan slapen (Ja ik bleef weer bij hem pitten xD).

Zondag:
Ik had de wekker gezet, want 's middags zou Evelien naar mij toe komen om film te kijken. Ik heb Chef en Monika toen wakker gemaakt en we zijn toen weer gaan gamen :P
Tegen de middag aan ben ik weer naar huis gefietst en ben even een dvd'tje gaan lenen (pirates 3, wat ik niet echt goed heb kunnen volgen :P). 's Middags dus film gekeken met Evelien, wat gezellig was ^^ Laterna viel ik op de bank in slaap. Ik werd wakker gebeld omdat mijn moeder me vroeg om Chinees te komen eten bij Ernst. Toen Thomas en ik terug thuis kwamen hebben we whiskey en wodka gedronken achter de pc en scrubs gekeken. We kregen nog een kleine ruzie thuis toen we tv zaten te kijken. Ik werd helemaal niet lekker van stress, drank en oververmoeidheid en toen heb ik moeten kotsen. Op zich wel snel in slaap gevallen.
Memorabel was de hoeveelheid drank wat ik dit weekend erdoorheen heb geslagen.

Maandag:
Ik werd wakker maar ik was helemaal niks meer waard, mijn moeder zei ook dat ik wel thuis mocht blijven voor een dag. Heb toen uitgeslapen, dvd in mijn bed gekeken en tosti's gemaakt.
Verder voelde ik me wel al stukken beter deze dag. 's Avonds gemist huiswerk en dergelijke gemaakt, gelamed achter de pc en chili gegeten :)

Dinsdag:
Eerste uur gewoon proefwerk, ik kwam redelijk snel mijn bed uit, ochtendritueel gehad en naar school gegaan. Geen rustige dag eigenlijk, wel maar 6 uurtjes. Na school nog ff wat gelamed en toen weer terug naar huis, blog ge-update en nu ga ik gamen :P

Sorry voor deze emo-update, maar ik heb dus niet echt een gelukkige week gehad :P
Ik zal eens wat vaker bloggen ;)

Später! :D

2 opmerkingen:

Vince zei

komt weer goed Nielsje. let our glasses of beer cleanse!

Thomas zei

Noe maakse waal get mit precious :(