dinsdag 11 december 2007

ooooh, was ik maar dictator

Nounou! Het spijt me zeer diep dat ik nu echt al letterlijk een week niet meer heb geblogt!
Ik heb het eigenlijk ook wel druk gehad :P
De dagen waren trouwens ook niet echt bloggenswaardig, of je moet mijn gezeik aan willen horen :P Nou, ik wil eerst, aangezien het míjn blog is, even een stukje over hypocriete mensen erin zetten :)

Hypocriet zijn:
Voor vele mensen is deze levensstijl een dagelijks 'iets'... kijk maar naar BriiEeZahH-sletjes.
Ze roddelen wat over een of ander mens en als ze deze tegenkomen, zijn ze ineens beste vrienden, iets wat in hun roddels vaak niet wordt gezegd (thanks cpt. Obvious! :D).
Het ergste aan hypocriet zijn vind ik nog wel het rondbazuinen van hetgeen wat een persoon nooit zou doen. We maken een voorbeeld, het voorbeeld heet Klaas.

Klaas staat in zijn 'vriendengroep' en verteld dat hij Jantje wel een op zijn gevreat wil slaan, ook verkondigt hij dat hij nooit met Truus zou willen daten, omdat zij nog zo onvolwassen is, ondertussen staat Klaas een beetje bij Ans te sjansen. Daar komt Jantje aangelopen, iedereen zegt hem vriendelijk hoi, zelfs Klaas. Klaas gaat zelfs nog een vriendschappelijk praatje met hem maken, even later komt hij terug bij zijn 'vriendengroep' en zegt dat Jantje écht een kloothommel is en gaat verder met Ans te versieren.
De volgende dag bij de 'vriendengroep' staat Truus ook bij het groepje!
Truus is best populair bij het groepje en Klaas komt bij haar staan. Hij staat op een gegeven moment met haar te zoenen! Niemand snapt er iets van... hij waarschijnlijk ook niet.

Om even dit voorbeeld uit te leggen; Klaas is een enorme hypocriet (cpt. Obvious is op z'n best vandaag!). Hij zegt tegen het groepje dat hij van allerlei mensen niet moet, uit angst dat hij niet stoer genoeg is, hij verbergt zijn onzekerheid met dom gedrag en maakt zich alleen maar onpopulairder. Waarschijnlijk heeft Klaas niet genoeg seks gehad en gaat dit afreageren op Ans en laterna op Truus, ook al heeft hij gezegd dat hij nooit een onvolwassen meisje zou pakken.
Ik vind dat dit soort mensen geëlimineerd moet worden. :-)
Ooooh was ik maar dictator...


Woensdag:
Ik kan me echt niet veel herinneren van deze dag :p
Waarschijnlijk is dit een saaie dag geweest, zo niet, dan excuses :P

Donderdag:
Eerste uur muziek en laatste twee uur gym, in totaal acht uur.
Ik heb altijd een afkeer tegen deze dag en ik wed dat ik ook wel heel moe ben geweest en dat ik me dan ook wel stierlijk heb verveeld. :)
Met gym deden we volleybal, wat wel lachen was.
Verder heb ik me deze dag verheugd op vrijdag.

Vrijdag:
Myths of Music dag, hier heb ik me dus een maand lang op verheugd.
Eerst moest ik nog 6 uurtjes vertoeven op school.
De uren gingen redelijk normaal voorbij. Toen ik eenmaal thuis was, heb ik al mijn geld bijelkaar gesprokkeld en me klaargemaakt en shait. De laatste uurtjes duurden echter tyfus lang.
Wat echter echt enorm kut was, was dat de fritespan het niet goed deed en ik half gebakken friet en frikadellen at, wat ik niet lekker vond. Ik heb er wel echt op gefeast maar dat kwam omdat ik enorme honger had xD
Toen ik rond kwart over 8 's avonds op het station was, stonden er al een hoop mensen en rond half negen had een half peleton gabbers zich verzameld in stapten we met een grote stoet een oude trein binnen. In Reuver stapten we met driekwart uit om te wachten op nog wat mensen. Hier werd over iemands voet gereden door een frenzy autorijder.
Anyways, toen iedereen verzameld had weer terug de trein in en op naar Venray.
De Zenith hadden we zo gevonden. De rij was niet echt lang en we waren best snel binnen.
Binnen werden we gelijk gefilmd xD
De rest van de avond/nacht was gewoon écht vet.

Zaterdag:
We hadden de trein van 8 uur 's morgens terug, dus we waren rond half 9 weer in Roermond.
Toen heb ik nog met wat mensen gepraat, ben naar huis gefietst en thuis heb ik de hele dag geslapen :) Wél heb ik nog the Never Ending Story gekeken en van 7 's avonds tot 1 's nachts opgebleven.

Zondag:
Om 11 uur opgestaan.
Ik had vrijdag al slecht nieuws van vaders gekregen, de moeder van de vriendin van hem lag in het ziekenhuis en het ging (gaat) niet goed. We zijn dus 's middags naar het ziekenhuis gegaan. Op de heen- en terugweg hebben we Finntroll gedraaid in de auto :p In het ziekenhuis hadden we nog een ijsje gegeten en niet lang daarna zijn we naar huis gereden en heb ik de rest van de dag wat gelamed. 's Avonds lekker gegeten.

Maandag:
's Morgens stond ik op met kut zin.
Op school werd het er zeker niet beter op en werd zelfs in het eenerlaatste uur misselijk.
Toen ben ik naar huis gegaan en ben ik gaan slapen. 's Avonds amper iets gegeten en wat gelamed. Wél had ik nog Californication in bed gekeken :)

Dinsdag:
Mijn humeur was nog niet echt hersteld.
De hele dag knaagde het niet-bloggen aan me :p En dat is echt waar xD
Verder had ik maar 6 uurtjes en die gingen wel goed voorbij, ook best wel goed kunnen lachen nog. Ook had ik in de les nog wat toffe gadgets gemaakt xD van spullen wat ik in mijn etui heb zitten. Na school nog even met Menno gepraat, hij kwam net aanfietsen. Ik moet Thomas nog de groetjes van hem doen, dus dat doe ik maar ff zo, anders vergeet ik het :) Thuis even gitaar gespeeld en daarna achter de pc gaan bloggen :)

So, that's it ^^

Spätraihntgkntr

3 opmerkingen:

Wieleke zei

Omg, je blogt! ;p

Ik vind je filosofiedeel erg boeiend :d

Vince zei

hypocrieten moeten hun schedels verpletterd krijgen tussen een aanbeeld en de moker die ik vastheb.
verder snap ik het volgende niet: "Ik heb het eigenlijk ook wel druk gehad :P
De dagen waren trouwens ook niet echt bloggenswaardig".. WTF?
wel fijn om te weten dat je nog leeft lieverd :p

Thomas zei

Okee, ich loos de groetjes via t blog :p
Euhm jao :p