vrijdag 18 januari 2008

Na regen komt...?

Blogtitel:
Dit is vaak een vraag van mensen, ik ben nu van mening dat je nooit op een uitspraak/gezegde moet afgaan. Jullie hebben mijn blog gezien; het ging al een tijd niet echt lekker en nu komt het er ook nog eens bij dat Tatjana het heeft uitgemaakt.
Jaja, allemaal kut natuurlijk, I know, maarja, je kan niet een week lang tegen anderen lopen mekkeren van: geniet van het leven en je dan emo zitten voelen ed.
Dan zou ik zelf iets worden wat ik het meeste haat; een hypocriet met zelfmedelijden.
Anyways, om even kort te zeggen, ik hoop dat het binnenkort echt beter gaat, want als het zo doorgaat is het niet altijd genieten geblazen xD

Even om te zeggen waarom het is uitgegaan, zij vond dat onze karakters teveel verschilden... :/
Ik ga geen kwaad over haar praten, omdat ik wil dat zij gelukkig is en als dit haar keuze is, moet ik daar natuurlijk achter staan. We zijn wel nog gewoon vrienden. Ik heb wel het gevoel dat er meer speelt, maar dat kan natuurlijk ook mijn op hol geslagen gedachten zijn :p
Misschien heb ik last van achtervolgingswaanzin ofzo xD Word ik een Stalin, dan ben ik uiteindelijk wél een dictator.

Excuses voor het niet-typen van een dag-update, maar er was niet echt iets bloggenswaardig.
En sowieso ook geen behoefte om nu elke dag te gaan herhalen ;)

Maar ik hoop dat de volgende update wat beter wordt, ook voor jullie wat leuker om te lezen he xD

Später!

3 opmerkingen:

Kevin a.k.a. Kiev zei

Ach Nelis!
Om n mooi Ingels pro-verb te gebroeke :

"After rain there will be more rain, the difference is that you will allready be wet."

Kump goed kearel!

Grtz. Kevin

Thomas zei

...En dao hub ich nieks meer aan toe te voegen!

Vince zei

ik snap al dat limburgs niet, en ik ga ook geen moeite doen om t te begrijpen. veel sterkte met t verwerken van het verlies, en hopelijk binnenkort weer op en top bloggy style ;)