maandag 7 januari 2008

Hét vervolg

Hier is dan het vervolg op mijn update ;)

Zaterdag:
Eigenlijk de hele dag niets uitgevoerd, ik ben laat opgestaan, eigenlijk was ik heel vroeg wakker, dit kwam door de bel. Ik hoorde dat mijn moeder voor iets moest tekenen en wist dat dit mijn nieuwe versterker was :D Voor de mensen die plaatjes willen googlen: Roland Cube 20x Maar ik was echter te moe om mijn dekens van me af te duwen en mijn nieuwe versterker te gaan knuffelen, dus ik bleef nog een uurtje of 4 verder slapen :P Toen ik opstond heb ik ermee gespeeld en toen ben ik American Pie 1,2,3,4,5,6 gaan downloaden, chatten, nog wat meer gitaar spelen en nog wat meer lamen :P 's Avonds aten we chili, wat mij goed smaakte :) Verder niks meer uitgevoerd.

Zondag:
Ook deze dag weer laat opgestaan. 's Middags werd ik opgehaald door vaders omdat we naar het Outlet gingen. Het was écht tyfus druk en uiteraard was 80% Duits :') Ik heb er nog een frietje gegeten en na een uurtje gingen we weer terug naar huis. Thuis gitaar gespeeld, Guitar Hero gespeeld en nog wat gelamed achter de pc. 's Avonds had Ernst wraps gemaakt, wat ook goed smaakte B) Daarna met Thomas naar huis gegaan en hier achter de pc gelamed, Jack Daniëls gedronken en op borrerlnootjes gefeast. :) Laterna alvast mijn tas ingepakt voor de volgende dag.

Maandag:
Vroeg op dit keer ;)
Verbazingwekkend genoeg was ik niet echt heel moe ofzo.
Ochtendritueel en op naar school. Er stond echt weer eens een verschrikkelijke wind tegen ><
Op school aangekomen wat met mensen gemeet enzo en toen lessen gevolgd (duh).
De lessen gingen op zich snel voorbij en het 8e uur ben ik met Tatjana blijven wachten, wat gezellig was ^^ Toen ik thuis was gekomen (mét wind in de rug), heb ik een gitaar-tab uitgeprint en ben ik gaan gitaar spelen en Guitar Hero'en. Daarna gaan lamen achter de pc, American Pie is ongeveer op 95% :) Net lekkere chicken tonight shait gehad en nu weer verder lamen achter de pc xD

Dat was mijn update :)

Später!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Vince zei

snice :D
en wat moet die pedo hier?