maandag 21 januari 2008

Nieuwe lay-out

Titel: ik vond dat mijn blog aan vernieuwing toe was :)
Ik vond dat groene iets te saai :P
Hope you guys like it! :D

Anyways, hier komt een update:

Zaterdag:
De hele ochtend wat gelamed. 's middags bij Dougie guitar hero 3 gespeeld (bij practice op extreme 62% van Dragonforce op extreme gehaald) en 's avonds zuurkoolschotel (zoermoos sjottel) gegeten en daarna naar de bios met mutti, Ernst en Rick. Thomas kon helaas niet mee, hij moest werken =( We gingen naar de nieuwe National Treasure, wat aan te raden is :)

Na de film werd ik gedropt in Montfort, bij Luuk, we gingen met een groep zijn verjaardag vieren in de Stoba. Binnen stond er allemaal drank dus ik begon maar eens te zuipen :P
Om 00.00 uur waren we bij de Stoba. Hier was het erg gezellig, ondanks de slechte muziek :')
Om 04.00 waren Luuk en ik weer bij hem, ik bleef dus pitten, anders moest ik als enige terug naar Herkenbosch. Hier aten we volgens traditie tosti's en gingen toen eigenlijk gelijk pitten.

Zondag:
We stonden best vroeg op, ongeveer 10.00 uur en gingen wat tv kijken.
Toen ik weer thuis was, rond 12.30 uur, ging ik wat lamen achter de tv en guitar hero spelen.
Later op de middag wat achter de pc gezeten en gewerkt aan de presentatie voor geschiedenis.
's Avonds een feta-spinazie schotel gegeten.
Niet echt een bijzondere dag verder.

(maandag update komt nog ;) ),

Später!

1 opmerking:

Vince zei

ziet eruit als een rejoiceful weekend!