zondag 2 maart 2008

oeps I did it again baby

Nounou, ik ben weer compleet vergeten te updaten, dit komt misschien ook omdat ik deze week écht moe was. Het is ook niet echt dat veel mensen mijn blog nog lezen?
Maarja, ik houd het ook voor mezelf bij hè. Krijg je een beetje zo'n dagboek idee (kuch emo kuch).

Woensdag:
Ik kan me niet echt veel van deze dag herinneren.
Proefwerk, acht uur, lange dag dus.
Er zal dan ook vast en zeker geen ene moer zijn gebeurd.
Mocht het wel dan zo zijn, comment dan maar xD iets wat de laatste tijd niet echt veel gebeurd :P

Donderdag:
Eerste twee uur gym, met hoogspringen voor punt (ik kreeg een lager punt dan iemand wat lager dan mij sprong, fucking lame) en we deden zaal-hockey, waar ik per ongeluk het balletje tegen het hoofd van een meisje aanschoot.
Verder viel het laatste uur uit en ben ik thuis gaan lamen.

Vrijdag:
Eerste uur proefwerk en verder gewone 7-uur dag.
Na school nog even naar Janneke gegaan, waar het gezellig was ^^
Toen naar huis gefietst en daar gewacht op de rest, even geoefend op guitar hero.
Toen kwamen, Vince, Wiel, Thomas, Sebas en Alyssa.
Zij hadden chinees bij zich. Dit hadden we na een kwartier allemaal opgefeast.
Anderhalve krat pils erdoorheen gejaagd, wat GH2 gespeeld en nog wat gefeast :P

Toen deden we er een uur-anderhalf uur over om in Roermond te komen met de fiets, mede omdat we een fight hadden middenin Melick, waar ik een 'bijna dood-ervaring' meemaakte omdat iedereen op mn nek lag :') haha was echt grappig :D
Anyways, in Roermond gingen we naar de Azijnfabriek, daar waren wat vrienden van mij en de rest tyfte em naar Sophie's. Rond 2 uur ben ik ook naar Sophie's gegaan en rond 3 uur ofzo ben ik ook maar eens op huis aangefietst, alleen :P Ik was nog net op tijd thuis vóór de storm.
Héél lekker geslapen :)

Zaterdag:
's Middags opgestaan en een uitgebreid ontbijt gehad.
's Avonds ongeveer naar Linne gefietst en hier met de Montfort en Linne-gang gechilled.
Was echt vet, 's nachts waren we weer bij Sieb thuis en rond 3 uur gaan slapen.

Zondag:
Vroeg op, tv gekeken, ontbeten en toen met de auto opgehaald door mutti ^^
Op de terugweg kreeg ik nog een pakje peuken :D
Thuis heel veel gelamed want ik was (ben) echt moe :p
's Avonds friet met lekkere saté gegeten :)
Ik ga zo vroeg slapen, want ben echt kapot en deze week school wordt niet echt rustig denk ik.

Später!

1 opmerking:

Thomas zei

Och germ bargain :( Ich laes m waal nog altied!! :D