maandag 24 maart 2008

pacman

Voor titeluitleg zie onderaan blog ^^
Veel plezier! Oh, en nog een prettig Pasen ;)

Donderdag:
Ik had de eerste 2 uur gym, wat écht saai was.
Enigste leuke voorval was dat een meisje geplet werd onder een huge mat.
Zielig voor het meisje, maar het zag er wel grappig uit.
De rest van de dag verliep smooth. Na school ging ik met Janneke mee, zij was echter de huissleutel vergeten en daarom zaten we een half uurtje buiten te wachten op d'r moeder of haar broertje. Ik vond het niet zo erg. Bij Janneke wat geïnstalleerd op de pc, the Simpsons the movie gekeken, nog wat shait op MTV en nog lekkere burito achtige dingen gegeten <3
Rond 21.30 stapte ik op de fiets. Het weer zag er angstaanwekkend uit, maar het viel mee en ik had de stormwind in de rug, dus ik was binnen een klein kwartiertje thuis omdat ik door de O heen raasde xD Thuis nog wat gelamed.

Vrijdag:
Eerste uur vrij maar wel een strafuur erbij. Verder op school niet echt veel gebeurd.
Na school was ik even naar Vlodrop gegaan, naar Chef toe. Onderweg naar Chef had ik last van een enorme loopneus, dus ik veegde langs mijn neus en zag mijn hand onder het bloed. Een huge bloedneus dus. Bij Chef aangekomen liep deze nog steeds en zaten mijn handen en gezicht (met kleding uiteraard) helemaal onder het bloed. Zag er best evil uit, maar prettig was het niet. Ik kreeg wat papier en na een kwartier hield het op ^^ Ik zat samen met Chef op zijn nieuwe gitaar te wachten. Een ESP Viper (woodland)camo met afterburner. Echt een huge ding. Speelt heerlijk :O Alleen jammer van een foutje met de batterij of iets dergelijks, waardoor er wat geruis komt als je het ding een beetje beweegt. We gingen een frietje eten in het dorp om het te vieren. Niet lang daarna stapte ik weer op de fiets naar huis en thuis had ik nog wat friet gegeten en wat pilsch gedronken en was ik best laat naar bed gegaan.

Zaterdag:
Ik was best vroeg wakker. Anyways, wat gewacht totdat Janneke belde en had haar ergens in de middag opgehaald in Berg. Hier thuis wilden we eerst Dogma kijken, maar ze had gewerkt en had geen bril bij zich, dus vanwege de moeheid en het niet zo goed kunnen zien van de film, besloten we maar gewoon tv te gaan kijken op mn kamer, zij sliep echter bijna xD
Het zag er wel lief uit ;P In de vroege avond had ik d'r teruggebracht naar Berg. 's Avonds nog zelfgemaakte pizza gegeten, pilsch gedronken en The passion of the christ gekeken, waar ik gemengde gevoelens over heb.

Zondag:
Vroeg opgestaan. Wat gelamed, verveeld en toen uit verveling mijn kamer afgestoft, opgeruimd en wat geordend. Onder het opruimen vond ik nog allemaal vette goodies, waaronder een kapmes. 's Avonds gesteen-grillt bij Ernst, met veel vlees... echt Huge. 's Avonds weer thuis gezeten en redelijk vroeg naar bed.

Maandag:
Ook weer vroeg op. Wat tv gekeken, ontbeten enzeau en de hele dag door gelamed. Ook zag ik met Thomas op Discovery hoe een blanke moordenaar een celstraf kreeg en een zwarte moordenaar de doodstraf :D We Lol'den ^^
De hoge E snaar van Fluffy knapte door een foutje met het stemmen. Gelukkig had Kevin een reserve en had ik even nog met Kevin gebattled op GH 2 en 3 :D
's Avonds rosbief, asperges en aardappelkroketjes gegeten en laterna pudding :D
Verder niet echt iets gebeurd.

Dat was em :D

Später! ^^

3 opmerkingen:

Vince zei

damn, gaat goed met janneke, niet? :p

Thomas zei

En ich hub al heel veul plezeer gehad mit Pacman :D

Vince zei

tering dude, blijven updaten! :(