vrijdag 28 maart 2008

aapjes

Ja ik weet het, weer een paar keer niet ge-update, maar ik heb ook heel weinig achter de pc gezeten, mijn broer genaamd Thomas had 'm best lang in bezet gehouden, maar don't hate!
Ik was dan ook niet altijd echt te motiveren om te vragen aan Thomas of ik de pc mocht hebben ;) Ik heb deze week redelijk wat beleefd, meer dan normaal.

Dinsdag:
Ik geloof dat ik het eerste uur proefwerk had. Het zal wel want ik moest het eerste uur gewoon op ;) Ochtendritueel en hoppa, naar school.
Op school had ik de volle 7 uur en was op zich niet veel gebeurd.
Een beetje een saaie dag, laten we het zo zeggen :')
Anyways, Janneke was nog naar de stad gegaan voor een 2e piersing in het oor.
Thuis wat gelamed en 's avonds een uurtje achter de pc. Nog wat tv gekeken en redelijk vroeg naar bed.

Woensdag:
Volle 8 uur op school... lame dus ;)
Op school was het best te doen, wel bijna in slaap gevallen maar dat gebeurd bijna elke dag.
Thuis gekomen vroeg Chef of ik naar Vlodrop wilde komen en dat zag ik wel zitten.
Tjardo was er ook en met z'n drieën liepen we door het redneck dorpje. Ik vond een wastafel, waar we lol mee hadden en hadden wat in struiken gesprongen, mooie momenten dus.
Toen we terugkwamen was ik best snel weer weg en thuis nog wat achter de tv gehangen en ook weer vroeg naar bed.

Donderdag:
Eerste twee uur gym... blegh kots blegh...
Anyways, we deden wat lame spelletjes en laterna basketbal, hockey en voetbal, the usual dus.
We hadden een goed team, maar daar draaide het me niet om, ik was moe =)
Weer was er iemand gewond geraakt met hockey.
De rest van de dag verliep smooth en na school ging ik met Janneke mee naar haar toe. Hier probeerde ik muziek op haar pc te zetten met mijn mp3, maar dat ging niet echt en op 1 moment dacht ik even dat ik haar pc gesloopt had en kreeg ik het heeeeeel warm, maar gelukkig was het niets ;) Toen dat niet lukte gingen we wat lamen met youtube enzo en na een paar uurtjes gingen we eten, eerst wilde ik niet mee-eten want ik was de week van tevoren ook al blijven eten enzeau, maar Janneke hield vol dus ik bleef er eten, was een lekkere mie ^^
Tot 20.30 nog wat tv blijven kijken en toen weer teruggefietst naar Herkenbosch.
Ik hield het niet echt lang vol dus ik lag er vroeg in.

Vrijdag:
Eerste uur vrij en omdat ik mijn tas nog moest inpakken, kwam ik net op tijd op school.
We hadden 5 uur in totaal (eerste en laatste uur uitval). Dougie kwam nog met een enorm grappig mopje:
-Wat is het verschil tussen een koelkast en een vrouw?

..

..

Een koelkast kreunt niet als je je vlees eruit haalt :')
Ik vond hem echt goed :P
Anyways, na school nog even gaan chillen met Jeu, Andy en Sieb en ik kwam vroeg in de avond thuis. Thuis gaan pilsen en friet feasten met Thomas, altijd gezellig. Na het eten achter de pc gaan zitten ^^ En wat heel memorabel was, was dat ik vandaag mijn Graspop Metal Meeting 2008 kaartje in handen had! :D Jaja, het is official. Niels gaat mee! Hopelijk binnenkort een "Hihi-foto".
En toen was het nu :P Misschien dat ik nog naar Berg ga, maar dat is niet waarschijnlijk ;)
Morgen Janse Bagge!

Om de titel te verklaren, dit is het woord wat ik deze week héél vaak heb gezegd :p
Ik zal proberen wat vaker te bloggen.

Dat was em!
Später :)

1 opmerking:

Vince zei

jeuj janse bagge :p