woensdag 19 maart 2008

inspiratie gebrek

Titel; ik weet geen titels meer te verzinnen :/
Er gebeurd eigenlijk nog vrij weinig rond me heen dus ja :D
Zaterdagavond was ik nog even naar Linne gegaan, ofja, even... 3 uur 's nachts was ik thuis :)

Zondag:
Overdag gewoon wat gelamed en 's avonds (nadat ik goddelijke mousaka had gegeten <3) nog even naar Janneke gegaan.
Daar keek ik samen met de moeder van Janneke en Janneke zelf de Lama's en na mijn pilsje ging ik naar huis, zo rond 21.30
Thuis weer verder gelamed en toen gaan slapen. :)

Maandag:
Eerste uur vrij en verder tot en met het achtste lesuur les.
In de klas zit ik naast Wesley en we hebben van allerlei onzinnige bezigheden om ons geestelijk niet te laten sterven van saaiheid. Zo verzinnen we dus van allerlei games, meestal gewoon met tekeken enzo... dus dat is altijd wel lachen :D

Dinsdag:
Weer het eerste uur vrij en tot het 7e lesuur les.
Verder niet echt iets speciaals gebeurd :/

Woensdag:
Eerste uur Duits pw. Verder in de klas weer vermaakt met van allerlei games en het open maken van eucalyptus bolletjes :D (die groene dingen om mee te stomen). Dus de hele klas meurde naar eucalyptus ^^ Anyways, we hadden een uur uitval, wat omgezet werd in een langere pauze omdat de mediatheek vol zat volgens mij xD Nize dus ^^
's Avonds 'normaal' gegeten.

Goed nieuws is dat ik naar Graspop mag en dus binnenkort het kaartje ga bestellen :D
Ook heeft Thomas een kaartje gekocht voor een drum clinic van Simon Phillips :D
Echt vet gewoon ^^

Dat was het weer ;)

Später :D

Geen opmerkingen: