maandag 31 maart 2008

Dé update ;)



Weekendupdate enzo:


Zaterdagavond:

Ik ging dus naar Janneke toe om daar te eten :)

We aten schnitzel, aardappeltjes en bonen, wat echt nice was ;)

Toen wat muziek op Janneke's pc gezet en toen rond 20.00 naar Manouk (een vriendin van Janneke gefietst). Daar dropten we de fietsen en Janneke's tas. Met een groepje liepen we naar de zaal. Daar binnen waren Thomas, Vince, Sebas, Mayke, Damienne, Riek, Stan, moeder van Damienne enzovoort enzovoort :D Anyways, Janneke wilde even bij haar groep blijven staan dus ik carede en liep naar 'mijn' groep ;) Het voorprogramma was wel leuk, maar we kwamen voor Janse Bagge! Ze kwamen nog vrij snel op, misschien kwam dat omdat ik een stuk miste doordat ik peuken ging halen :') Toen Janse Bagge begon, dacht ik eerst dat we het saaiste publiek ooit hadden, maar dit veranderde al snel! :D Het hele optreden was weer geslaagd ^^ Echt hemels!

Na afloop nog wat gedronken en toen met Janneke meegelopen om mijn fiets te halen.

Toen ben ik via Melick naar huis gefietst en heb ik in Herkenbosch nog een kebabje gegeten :)


Zondag:

In de middag opgestaan, gitaar gespeeld, tv gekeken, kamer onderhouden, achter de pc gelamed enz. Tegen de avond aan kreeg ik te horen dat we gingen uit eten. Ik had overal pijn maar had toch wel zin om uit eten te gaan ^^ Daar in de Hoeskamer (Vlodrop, bij de grens) had ik een halve kilo spareribs besteld. Dit heeft me echt heel goed gesmaakt xD Met veel pilsch erbij en een lekker speciaal toetje drna! ^^ Toen nog wat ge-joked over de zetpil vormige snoepjes en thuis weer wat gelamed en Janneke gebeld :)


Maandag:

Eerste uur op en ik was écht hondsmoe. Ochtendritueel en volgevreten aan chocolate chips (cornflakes). Ik kwam vrij vroeg op school aan en verder een rustige maar toch zware dag gehad xD Na school fietste ik met Janneke mee en bij haar huis aangekomen, mocht ik nog even mee naar binnen en hadden we nog wat MTV gekeken. Op tijd thuis gekomen voor het eten (bief, aardappels, bloemkool) en toen voor de rest nog wat achter de pc gezeten en gitaar gespeeld.

Dat was het :D


Später! ^^


Deze foto's vond ik trouwens wel ruig =) (Janse Bagge).

1 opmerking:

Thomas zei

Volgens mich zeen veer nog ein van de weinigen die bloggen :') Ach ja precious!