dinsdag 4 maart 2008

maandag&dinsdag

Maandag:
Ik was écht moe, 's morgens gewoon eerste uur op.
Toen een lesdag van 7 uur en niet echt iets speciaals gebeurd :/
Wel was ik echt tyfus moe, ben ik nog naar filosofie voorlichting gegaan en nog even naar Dougie gegaan om GH3 te spelen ^^
's Avonds lekkere spaghetti gegeten en ik had stiekem een pringles bus gekocht ^^
Toen rond 22.00 op de bank in slaap gevallen en toen om 22.30 naar mijn bed verplaatst.

Dinsdag:
Ook eerste uur op (Aardrijkskunde pw).
Dit was echt een van de vele wel/niet kut dagen van school.
Zo'n dag wat ergens wel leuk is maar om een paar redenen ook echt huge kut.
Vandaag ook weer erg moe.
Op school niet echt wat gebeurd, as usual.
Na school nog een stukje met Janneke meegefietst en thuis eerst wat gegeten en toen gaan lamen. Vanavond zal het wel restjes eten worden en nog meer lamen -_-'

Dat was het dan alweer :P
Später

2 opmerkingen:

Thomas zei

BB = Bloggen Bargain xD :D

Vince zei

ik ben weer bij met je blog beste nielsje!