zaterdag 15 maart 2008

weekje en <3

Ja weer weinig geblogt.
Het komt ook omdat ik de pc met Thomas deel, zijn laptop is kaput.
Anyways, deze week was eigenlijk heel opmerkelijk, ik had vaak slechte zin, maar ook weer goede zin... weird dus xD Er valt eigenlijk weinig over deze week te zeggen dus de dinsdag, woensdag én donderdag sla ik even over, dit waren volgens mij normale schooldagen zonder dat er iets gebeurde.

Vrijdag:
Eerste uur vrij.
Op school een presentatie moeten doen van aardrijkskunde, wat op zich wel goed ging een 5,5 hadden we xD Maarja. Later nog wat voldoendes terug gekregen en een kleine onvoldoende (5,3). Na school nog even gechilled met wat mensen en toen thuis met Thomas gaan feasten op Vlaamse frit. 's Avonds was metalevening in Azijnfabriek, maar ben niet gegaan omdat ik geen zin had om in de kou te fietsen ;) Toen the Patriot gekeken en vroeg naar bed.

Zaterdag:
Best vroeg op, een klusje in huis gedaan en wat guitar hero gespeeld.
's Middags kwam Janneke en toen hadden we wat gelamed voor de tv, Jay and Silent Bob gekeken en gezoend xD Jaja, Janneke is dus mijn nieuwe vriendin :P
's Avonds nog een eindje met haar meegefietst en daarna sigaretten gehaald, Chinees-magnetron voedsel gegeten en wat pilsch gedronken.
Dadelijk ga ik misschien nog wat in Linne drinken ;)
Dat was het weer! :D

Später!

1 opmerking:

Wieleke zei

Eindelijk is Janneke je nieuwe vriendin! :P
Gratz!