zaterdag 29 maart 2008

tussenbericht

Even een kleine update ;)
Voor de zaterdag dus :P

Ik was al vroeg op, ik kon niet meer slapen :O
Dus in bed tv gekeken en daarna gaan douchen.
Beneden had ik een hard en een zacht broodje gezond gemaakt en opgepeuzelt met Discovery aan. Daarna ging ik wat op Fluffy raggen en achter de pc lamen.
Voor de rest heb ik niet veel gedaan. Ik ga dadelijk wat chocolaadjes halen voor de ouders van Janneke, omdat ik al een paar keer ben blijven eten en vanavond weer, dus vind ik dat wel gepast :) Voor Janneke neem ik denk ik een bloemetje mee ^^ Nu ik er aan denk, we gaan vandaag 2 weekjes met elkaar... niet dat het lang is, maar gewoon, het herinnerde me ineens :')
Dus een preview van de avond:
- Douchen
- Kleding uitzoeken
- Naar Janneke (eten enzeau)
- Naar Janse Bagge
- Naar huis :')

Nou, dat was de korte update, vergeet niet pacman te spelen! :D

Später!

2 opmerkingen:

Thomas zei

Pacman <3 Bagge <3 Pils <3

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.