maandag 10 maart 2008

Langzaam

Deze late blogupdate was eigenlijk niet de bedoeling, ik dacht namelijk dat ik wat later had geblogt :O Anyways, nu weer bijna een week niet geblogt. Schiet niet echt op he ;)
De titel slaat op dat alles heeeeel langzaam lijkt te gaan, ik ben ook constant moe, of ik nu uitslaap of vroeg naar bed ga enzo.
Hier komt de update:

Woensdag:
Ik geloof niet echt dat er iets zinnigs is gebeurd.
Ik had de volle acht uur, nou... het laaste uur mentoruur viel ongeveer uit.
Toen ben ik met wat mensen uit Herkenbosch meegegaan naar het zaalvoetbal in Melick.
Dus had ik de mensen daar wat gesupport. Memorabel was dat iedereen in dat team wit was gekleed en ik in Dimmu Borgir, donker blauwe spijkerbroek, kisten, lange leren jas enz. En toen maakte iemand een team foto met mij erbij :')
Anyways, toen ik thuis was had ik lekker gegeten en 's Avonds vroeg naar bed gegaan.

Donderdag:
Eerste twee uur gym, waar bij zaalhockey een meisje met een hockeystick tegen mijn vinger sloeg en mijn nagel omboog. Veel bloed dus. De lerares boog hem weer recht en ik moest er een pleister op doen (goede medical care daar op Schöndeln ;) ).
Daarna gewoon weer doorgehockeyt met enorm veel pijn. Na de gymles had ik me dan ook 2 aspirientjes gepakt en 1 ibuprofen, toen voelde ik niet zo heel veel meer :)
Op school was Vastenactie, dus we hadden niet zo heel veel les. Die dag had ik me 2 stokbroodjes gezond gehaald en een snoepzakje ^^ Na school niets meer gedaan en 's avonds een zak chips gegeten als avondeten xD

Vrijdag:
Eerste uur vrij en toen nog maar 3 uurtjes school. Als eten had ik me een stuk vlaai gepakt met slagroom (kruumelkes ^^). Na school was ik met wat gasten naar stad gegaan, waar ik wat pils had ingekocht en het voor de rest heel gezellig was :D
Thuis snel friet gegeten met Thomas en daarna samen op naar Schöndeln om de Vastenactie show te bekijken, daar trof ik Liza.
Na de show een uurtje gewacht ofzo en vertrokken we met z'n allen naar Zaal 8.
Daar waren 2 bandjes. Best goed gedronken. Velen gingen vroeg weg, ik bleef als enigste over tot ongeveer 03.00 uur. 04.00 uur lag ik in bed xD

Zaterdag:
Best vroeg op, uitgebreid ochtendritueel.
Vroeg in de middag naar Berg, om daar Romy te helpen wat muziek op dr pc te zetten, helaas snapte haar pc dit niet en ging dit feestje niet door. Toen met Janneke en Romy naar de stad gegaan waar nog een hoop anderen waren. In de stad tot 17.15 gechilled en weer naar huis gefietst. Thuis chili gegeten en in de avond kwamen Alyssa, Vince, Sebas en Wiel =)
Ik was best wel moe dus ging vroeg naar bed. Het was echter wel gezellig ^^

Zondag:
Uitgeslapen en de hele dag gitaar gespeeld (Black Magic - Slayer).
's Avonds weer chili gegeten en wat gelamed.

Maandag:
Gewoon 7 uur op school. Verder niets bijzonders gebeurd.
Wél weer heel moe, maar dat was ik in het weekend ook ;)
Ook vandaag weer veel gitaar gespeeld (heb mijn blaren kapot gespeeld :P) en 's avonds tarli gegeten.

Dat was em dan weer :)
Ik zal proberen vaker te bloggen, maar er gebeurd nooit zoveel doordeweeks.

Später! :-)

2 opmerkingen:

Thomas zei

Det kump omdesse auch nieks mitmaaks, precious :D

Vince zei

*bevestigt leesbeurt*