dinsdag 22 april 2008

6 uurtjes week

Deze week heb ik dus op alle dagen, behalve vrijdag, 6 uur :D
Maar ik zal maar gewoon een update maken ;)

Maandag:
6 uurtjes school dus ;)
Wél met het eerste uur gewoon opstaan =(
Op school was het best saai enzo, de uurtjes leken echt wel langzaam te verlopen, scheikunde was wel vet, wat proefjes gedaan enzeau.
Na school fietste ik met Janneke mee naar d'r huis waarna ze me vroeg om nog even binnen te komen. Ik ging dus mee en had haar nog wat geholpen met een boekverslag en had zelf alvast wat voor Duits geleerd. Ook nog wat tv gekeken en wat gelamed =)
Toen ze gingen eten, fietste ik naar huis met wéér tegenwind in de O ><
Thuis lekker gegeten =) Er was lekkere spaghetti dus heb ik daar teveel van gegeten :P
's Avonds nog even geschoren en toen naar bed.

Dinsdag:
Weer eerste uur op, voor Duits proefwerk.
Het pw ging me best goed af! De rest van de dag was eigenlijk best saai.
Heel erg geestdodend. Na school nog even met wat vrienden wezen chillen in de zon en toen naar huis gefietst. Eerst nog even naar de Jan Linders voor een verzoeningsoffer aan Thomas, ik had namelijk zijn oordopjes per ongeluk meegenomen :o Daar was ie niet zo blij mee =(
Gelukkig was ie blij met de koekjes! =) Thomas, nogmaals sorry!
Anyways, thuis gewoon wat gelamed op Pink Floyd en niets meer uitgevoerd, dadelijk tas inpakken, wat huiswerk maken en slapen :)

Dit was mijn update weer! ^^
Joewjoew!

2 opmerkingen:

Thomas zei

Is al good precious :D :p Hihihihih

Vince zei

een dag zonder oordopjes is een dag niet geleefd
tenzij koptelefoon :p