woensdag 16 april 2008

dagupdate2

Jaja, ik heb echt geen leven vandaag, dus even bloggen.

Woensdag:
Eerste uur op, voor een wiskunde proefwerk (wat makkelijk was).
Ik had 8 uur vandaag, dat zuigt dus echt big time.
Anyways, op school was het écht saai. Er was niets te beleven en de 'groep' verlaagt elke dag naar een lager niveau. Maarja ;) Na mijn 8 uur moest ik echt erg pissen, dus wat wc's opgezocht. Alle wc's zijn nu op school gesloten tussen de lessen door. Echt zo'n mooie actie van lyceum Auschwitz. Daar moet ik eigenlijk nog eens mee over praten met de AC.
Thuis had ik Thomas beloofd om gelijk te gaan gamen, dus Skype aangezet en hoppa, Age of Myth opgestart, maar eerst nog een heel lief mailtje gelezen van Janneke =) Ik heb dr de laatste dagen echt weinig gezien >< Op AoM gaf ik me op, tegen Thomas, hij maakte namelijk steeds heel snel nieuwe troops aan. 's Avonds een soort feta - spinazie- en pastaschotel gegeten en ondertussen een family guy aflevering gekeken.
Oh, leuk weetje, met Horizon (voormalig LV), viel ik letterlijk in slaap :')

Dat was em!
Später!

Geen opmerkingen: