dinsdag 15 april 2008

maandje

Dagupdate van der Ñiels:

Dinsdag dus:
Ik moest gewoon het eerste uur op (voor een tyfus moeilijke geschiedenis pw).
Ochtendritueel en op naar school.
Op de heenweg nog een tussenstop gemaakt bij de AH in Melick.
Ik ging even wat halen voor Janneke, we gaan vandaag namelijk een maandje met elkaar.
Aangezien een maand niet echt heel erg veel is, wordt het niet echt groots gerejoiced ofzo ;)
Anyways, ik had voor d'r een bon bon block ding gekocht en toen ik een blik wierp op de kaarten viel mijn oog op een enorm foute, maar toch leuke kaart.
Het was een kaart in de vorm van een hartje, maar alleen de buitenkant was met rood stof bekleed :') Die ook meegenomen.
Op school viel de sjokola en het kaartje (uiteraard met tekst erop) in de smaak.
Ik had maar 6 uurtjes, maar ik had geen zin om naar huis te fietsen, dus bleef ik nog even op school, toen begon het ook nog te regenen dus wilde ik al helemaal nog niet gaan.
Na een half uurtje ofzo stapte ik toch maar op de fiets.
Thuis ge-Skype'd met Dougie en Age of Myth gespeeld op het internet.
Twee keer dik verloren, want dit was geen Deathmatch én ik moest inkomen.
Nu heb ik zin in pils, want ik ben Korpiklaani aan het luisteren :')
Oh, wat ik nog heel lief vond, was dat Janneke me had beloofd om te trakteren op MacDonald's.
Niels trakteren op voedsel is altijd nice! Bloglezers kennen het wel ;)
Dat was em weer!

Tschuss!

2 opmerkingen:

Vince zei

gefeliciteerd :D:D
het is gewoon waar: liefde gaat door de maag <3

Thomas zei

Ik sluit me aan bij deze bebaarde man :D