maandag 14 april 2008

dikke misser

deze keer is het echt dikke oeps!
Echt totaal vergetene te bloggen, ik had echt een huge drukke week ;)
Maarja ik weet wel niet echt meer wat er allemaal is gebeurd, dus ik houd het kort voor de vorige week. Ik begin gewoon even bij de donderdag ;)

Donderdag:
Ik had de eerste twee uur gym... buiten!
Echt tyfus koud was het, dus niemand had er zin in.
Ik had mijn trui maar aangetrokken enzeau en was wat aan het lamen. Toen kreeg ik klachten van de lerares maar eerlijk gezegd had ik er even schijt aan.
Anyways, de dag verliep wel oké, ik had 8 uur en na school fietste ik door naar Janneke.
Ik had dus afgesproken. Janneke vertelde me echter dat haar oom, waar het al niet zo goed mee ging, 's nachts was overleden. Dit was echt heel rot om te horen, ik vond het echt heel rot voor haar. Wel was ik bij haar gebleven, anders was ze een hele tijd alleen enzo. We hadden 's avonds friet gehaald voor het avondeten en ik was weer best laat thuis. Toch bleef ik me rot voelen voor Janneke.

Vrijdag:
Eerste uur weer gewoon op.
Ik had 7 uur school en het ging niet echt soepel ofzo.
Anyways, na school met een groepje naar de stad gegaan.
Ik wilde eerst alleen gaan, toen zei Janneke dat zij met Romy nog ging en voor ik het wist waren we met best veel man. Anyways, het was niet echt heel gezellig ofzo, ik dig de humor van de rockers op school niet echt :\ Maarja, care. Ik had nog een mooi Cavello shirt gekocht voor 's avonds. 's Avonds was namelijk Hardbeat, wat ook heel gezellig was :D
Toen het afgelopen was ging ik nog met een paar gasten chillen, mijn uitgaansfiets was een beetje geraped wat ik echt kut vond en toen ik naar huis fietste, ging de ketting er ook nog eens van, in de buurt van Schöndeln (er zit een kap voor dus ik kwam er niet bij) dus dat werd lopen.
Rond 07.00 uur kwam ik thuis aan.

Zaterdag:
Ik was direct gaan slapen en werd wakker van mijn mobiel. Het was Janneke, ze vroeg wat we gingen doen die dag. Ze besloot dat ze naar mij zou komen en rond 16.00 uur was ze hier. We hadden Final Destination gekeken, gegeten en om 20.30 uur moest ze weer weg.
Ik had haar thuis afgezet, was naar huis gefietst en toen wéér naar Berg xD
Ik ging namelijk nog even naar Vince! :D Hij was jarig ^^
Dus nogmaals: PROFICIAT VINCE! =D
Sorry dat ik nog eerst twijfelde ;)
Anyways, bij Vince was het erg gezellig =)
Rond 01.30 lag ik te slapen.

Zondag:
Alweer moest ik vroeg op =(
Ik ging namelijk naar een volleybal wedstrijd van Janneke kijken.
Ik dacht eerst dat het een beetje saai ging worden, maar ik vond de wedstrijd nog spannend ook xD Jammer van de coach van Weert en de moeders van de kindjes uit Weert, deze waren niet echt sportief enzo. Ze waren best vroeg klaar. Ik was trouwens om 9 uur opgestaan en om 10.30 uur stond ik in berg. Anyways, na de wedstrijd gingen ze nog even wat napraten in het café, alleen na een paar uurtjes begon ik me toch wel erg te vervelen, normaal hoef ik nooit zoveel te praten ofzo, maar ik kon ook nergens over meepraten, het waren wel aardige lui, alleen ik zat al zo'n 4 uur in het café :')
Anyways, bij Janneke Final Destination 2 gekeken en wat gelamed :)
20.30 thuis en niet veel meer gedaan. Tv gekeken en gaan slapen.

Maandag:
Best wel een kut dag.
Ik was moe en het was een rot dag op school.
Wel leuke quote tussen Dougie en Jan Jaap, het ging zo:
JJ: "Ik zou best wel zo'n mes willen hebben."
Dougie: "Ja, die kun je bij Hendrikx krijgen."
JJ: "Ja maar volgens mij ook bij van der Putten."

Maarja, veel heb ik niet meer te zeggen over deze dag.

Später! :D

1 opmerking:

Vince zei

damn, final destination gaat echt te ver :D
mooi dat je nog even langskwam! je hebt bewezen geen laffe pikkenbijter te zijn ;)