zondag 20 april 2008

Wellness

Bohboh wát een week :')
Ik ben echt kapot moe, gelukkig nog een weekje en dan twee weken vakantie!
Deze komende week vallen ook alle 7e en 8e uren uit, echt goeie.
Hier nog de update:

Donderdag:
Eerste twee uur gym en weer had ik er geen zin in xD
We kregen te horen dat we met de sportdag gaan zwemmen... hoezee -_-'
Ze gaan er maar steeds vanuit dat iedereen van zwemmen houd... nou... nee.
Ik veracht zwemmen tussen steriotypen 'mooie mensen' om als een van de weinige onperfecte gasten daar rond te lopen en de hele tijd te worden nagekeken. Tyf toch een eind op, ik ga niet naar dat zwemmen toe ><
Nou, na gym hadden we nog wat uurtjes les en bijna 10 pagina's straf gekregen bij Engels omdat ik zei det Schondeln, Auchwitz onder een andere naam is.
Ook nog mijn mobiel afgepakt bij Engels.
Na school ging ik naar Dougie toe en daar waren we aan het wachten op Chef.
Toen Chef eindelijk aankwam, vertrokken we naar het retailpark om daar naar de nieuwe Reijnen te gaan. Natuurlijk mijn ogen uitekeken! Epiphone SG Cherry :D Toen donuts gehaald en naar huis gegaan, Chef was nog even gebleven.

Vrijdag:
Ik had eerste uur proefwerk en daarna nog 5 uurtjes, muziek viel uit.
Op school niet echt iets gebeurd.
Na school met Janneke meegegaan naar haar thuis en daar ook blijven eten, zelfgemaakte pizza waar ik uitbundig op gefeast heb xD
Met een lekkere Hertog Jan was het helemaal af =)
Janneke moest trainen dus ik fietste al terug naar Herkenbosch met een forse wind tegen in de O. Thuis wilde ik Hannibal kijken, maar ik viel helaas net in slaap bij het stukje dat ik wilde zien xD

Zaterdag:
Ik gamede en lamede wat deze dag tot 's avonds, toen belde Dougie of ik mee wilde komen naar de fuif van Chantalle hier in Herkenbosch.
Ik nodigde Dougie uit om te blijven slapen hier en samen met JJ kwam hij 's avonds eerst even hiernaartoe. JJ had ze al behoorlijk hangen.
Op de fuif waren er heel veel bekenden, waaronder ook Emanuel, hem had ik al lang niet meer gezien. Omdat hij 's avonds anders alleen naar Roermond moest en de dag erop weer naar Herkenbosch terug kon voor zn vriendin, bood ik ook hem aan om te blijven crashen. In de avond had ik bij een cafe nog een pakje peuken gekocht en ik betaalde met een vijfje en kreeg van een tientje terug :')
Anyways, rond half 3 zaten we met zn 3-en hier, pizza, frikandellen en friet gemaakt en rond 5 uur gingen we pitten.
Ik keek wat voor cd in de radio van mn mum zat en er bleek een wellness cd in te zitten. Hierbij vielen we dus in slaap xD
De volgende dag hebben we de hele tijd nog wellness zitten luisteren in de zon xD Hierbij ontstond een nieuw woord voor chill, vet ed en tegelijk een nieuw werkwoord: Wellness xD

Zondag:
Rond 16.00 kwam Janneke.
Even wat gekletst en toen op mijn kamer gaf ik haar een ontstress wellness dag.
Ik had het een beetje donker gemaakt, overal kaarsjes, wellness muziek en een massage ^^ Ze was zelfs nog even in slaap gevallen, wat ik wel lief vond :)
Anyways, erg gezellige dag! 's Avonds nog friet gegeten en nu zit ik wat cookies te bikken =)
Dat was em!

Später!

1 opmerking:

Thomas zei

aaaaaahwwwwwwwwwwwwww THAT'S NICE PRECIOUS! Haajse eigenlijk inins Marilyn Manson op motte zitte ahhjsbhduwejhfbwerhfbjkqer