zondag 27 april 2008

rest van de week

BLAST weer vergeten te bloggen ><
Dan maar doen nu ik toch tijd teveel heb ;)
Hier is dus het restant van de week..

Woensdag:
Eerste uur weer gewoon op.
Op school weer eens saai enzo, maar wél 6 uurtjes.
Omdat ik nog met Wesley wilde gaan chillen in deze week, kozen we deze dag maar uit. Na school dus naar Herkenbosch, maar het was echter zo'n mooi weer, dat we besloten om wat pils en cassave chips te halen en buiten te gaan zitten.
Ieder 2 halve liters alfa en lekker de zon in ons gezicht :D
Echt heerlijk.
Bij mij thuis hadden we even wat guitar hero gespeeld en later weer het dorp in gegaan, waar we ook ijs hadden gegeten. Toen Wesley naar Vlodrop terug fietste, fietste ik mee omdat ik nog even naar Chef wilde.
Tjardo was ook bij hem. Hier even gelamed en 's avonds weer naar huis.

Donderdag:
eerste twee uur gym, helemaal geen zin in.
Gelukkig was het goed weer en gingen we softbal spelen.
De rest van de schooldag was niet zo interessant.
Na school ging ik met Janneke mee naar haar toe.
Daar gingen we een hele tijd achterom zitten en genieten van het weer.
's Avonds haalden we friet en fietste ik nog even naar de Plus voor wat chips.
Het was een leuke dag =) 's Avonds laat was ik pas terug thuis.

Vrijdag:
Laatste dag voor de vakantie!
Wel had ik 7 uur en was school best saai, maar nog had ik een redelijk goed humeur, iets wat veel ontbrak deze week.
Anyways, school was niet echt bijzonder.
Na school hier thuis friet gegeten en toen naar Chef gegaan, waar Monika ook was. We gingen eerst even in Roermond stoken, wat videomateriaal opgenomen xD en rond 22.00 uur weer weg uit Roermond.
Bij Chef nog een poging gedaan tot film kijken, maar dat faalden we omdat we te moe waren. Toen gingen we maar allemaal slapen. Wel had ik nog lieve smsjes gekregen van Janneke =)

Zaterdag:
Best vroeg op. We hadden Monika nog wat gepest en tegen de middag was ik weer weg. In het dorp nog een bloemetje en koekjes gehaald, want Janneke zou deze dag komen. Toen zij hier aankwam, hadden we een hele tijd in de achtertuin gezeten en heb ik haar een beetje GH2 leren spelen en iets op de echte gitaar. Om half 10 savonds moest ze weer weg en kort daarna ging ik naar Ernst, hij was echter jarig. Hier was het nog gezellig =) Oh, vergeten te vermelden, Sebas was er ook =) 's Avonds hadden we trouwens weer friet gegeten. Ik lag niet zo heel laat te slapen.

Zondag:
Ik had om 2 uur snachts een smsje gekregen met: hoi :-P zag ik :O
Van wie weet ik niet :') Later op de dag kreeg ik nog wat smsjes van Janneke =) Ze is nu namelijk twee dagen weg, met de familie. Anyways, ik was me de hele dag wat aan het vervelen, maar heb wel een stuk gelezen uit the catcher in the rye en heb nog geoefend op de gitaar.
Chef was 's avonds nog met Monika gekomen en we hadden Jay and Silent Bob gekeken. Als avondeten een raar brouwseltje en nog even met Janneke gebeld.
Geen productieve dag, maar dat hoeft ook niet ;)
Ik heb wel het gevoel alsof ik 10 kilo ben bijgekomen xD

Dat was de update weer =)
Leuk om te vermelden: ik heb nu 2 weken vakantie :D

joewjoew!

2 opmerkingen:

Vince zei

ik moet gewoon stageleaupen :(

Sebasz zei

FAKANTIE FTW :D;d;d:DD:
LAAT DE HAAIEN MAAR FEASTEN :-D