dinsdag 26 juni 2007

boeken enzo

Vanmorgen moest ik eigenlijk om 11:45 bij het boekenfonds zijn om mijn boeken in te leveren, maar aangezien er een leuk programma op talpa was (hoe is het mogelijk?) besloot ik maar even naar de televisie te staren en de tijd te vergeten :)
Toen ik echter al mijn boeken bijeen had, was het al 11:45 en het regende... kut!
Nou was mijn broer niet te beroerd even mee naar school te rijden op de scooter en wat sociale contacten ophalen. Toen ik terug kwam, was het 13.00 uur, en moest ik naar mijn vader om hem daar mee te helpen in de tuin (wat mijn werk is voor de komende 2 weken).
Het was erg chill werken én ik heb een T-shirt van Theelen steengoed ;)
Al met al een relaxte dag want daarna was ik nog even langs Chef gegaan en heb ik daar wat friet gegeten ^^ om 22.00 was ik thuis en ging ik gamen en heb ik nog wat spaghetti gegeten.
Dat was het weer ;)

Später!

Oh; Wieleke, bloggen valt best wel mee hoor, het is in ieder geval niet emo, linkin park wel! :D :P

1 opmerking:

Thomas zei

Idd, Linkin Park is emo... Woor mien spaghetti auch lekker? :D