vrijdag 29 juni 2007

belabberd


Tijd voor een heuse update:


Zoals jullie weten (of niet natuurlijk) heb ik nu twee baantjes.

Eén bij mijn vader wat veel zware dingen sjouwen inhoud,

en één op het kasteeltje als afwasser ;)

Nu heb ik bij mijn vader nog wat in de kou gestaan en heb ik een fikse verkoudheid opgelopen, spierpijn, pijn in de voeten, vermoeidheid en een te kort aan bier, maken het er niet beter op :D

Ik heb vandaag bij mijn vader weer 4 uurtjes gewerkt en daarna weer naar huis gefietst om daar te eten en naar mijn ander werk te gaan.

Ik had er niet veel zin in, maar ik mocht eerder gaan, wat voor mij als een hele opluchting kwam. Nu zit ik even achter de pc een warrie te drinken en dadelijk ga ik nog ff tv kijken en dan pitten. Morgen moet ik namelijk 's middags weer beginnen op het kasteel.

Zondag heb ik eindelijk vrij, dan kan ik even uit-zieken :)


Später! Niels


ps: voor de mensen die trouw mijn blog lezen zet ik hier even een thank you neer:

Thank You xD


Geen opmerkingen: