donderdag 14 juni 2007

Vreugde

Vandaag heb ik de eerste 2 uur kunnen uitslapen, wat een genoegdoening voor mijn humeur was dat! :D De gehele dag was ik in een hippy-beatles-spongebob-fairly odd parents mix stemming xD
Daarna hadden we nog maar 3 lesuren, dus was wel een leuke dag. Maar het valt me op dat ik de laatste tijd overal jeuk heb :S ik heb mn arm al open gekrabt, mn benen en mn mn hand laat ook weten dat ik crepeer van de jeuk... Ik weet echt niet wat het is, maar daar kom ik wel achter :P Morgen de laatste lesdag, dan weekend, dan pw week en dan graspop B)
Nu nog ff verder luisteren naar the beatles en dan mijn magnetronvoedsel maar een opwarmen.
Oh, ik wil Kevin nog even feliciteren met het halen van zijn eindaxemen! (aangezien Kevin mijn blog leest, mag dat er wel bijstaan he :P) Kevin, ich wunsj dich veul succes mit dien verdere studie! ;)

Späters :)

2 opmerkingen:

Vince zei

als je maar niet over mij heen gaat bloeden op graspop :p

Kevin a.k.a. Kiev zei

aaahw ...
Bedankt Niels ^^
Doe wits t ...
de 6de julie stoan dr meerdere kaaje pilskes veur dich kloar :)