zondag 3 juni 2007

slaap!

Gisteren kon ik nog op het laatste moment naar Wouters verjaardagfeest, dus niet de metallica-tribute gedoe (waar ik ook niet heel erg zin in had :p) maarja, bij Wouter was het echt chill.
Eerst zaten we aan het water met 2 buiten grills en pils enzo, en daarna om 01:00 gingen we met 8 man naar zn huis, waar niemand in slaap durfde en (en in het begin: ) wilde vallen.
Degene die het toch waagde om te gaan slapen, moes zijn lot echt maar zonder tegen stribbelen ondergaan, anders werd je nog meer gekut (eieren op iemand gooien, gezicht vol tekenen met watervaste stift ed :P).
Dus die hele dag was chill B)

Vandaag wilde ik eigenlijk naar Wieleke's dans-show gaan kijken ( ik was in Berg, waar die show was, op precies de goede tijd op de terugweg van Linne :p) alleen ik kon echt niet zien waar dat was, en vond het een beetje lullig om zomaar een gebouw in te lopen...
Daarna wilde ik een uurtje gaan slapen, maar dat was uitgelopen en daardoor het etentje met mn vader gemist -_-'
Dus nu maar kebab halen!
Späters

Geen opmerkingen: