woensdag 20 juni 2007

verheuging

Nog maar 2 dagen tot Graspop ;)
Ben wel zeer moe maar morgen zijn gelukkig de laatste 2 proefwerken.
Gister viel ik in slaap op mijn natuurkunde boek, nu kan ik tenminste met feiten ondersteunen dat natuurkunde inderdaad een slaapverwekkende inhoud heeft :D (ja, het grapje lag voor de hand, maar het moest even ;) ).
Ik ben vandaag met mn mamaatje naar de Makro geweest en heb daar deze spullen gekocht:
-60 liter pils (in vorm van 120 halve liter blikken alfa)
-1 pindakaas (calvé)
-50 bekers van Pepsi (die wat je ook altijd in take-away restaurants krijgt :P )
-10 snickers
-30 appelkoeken (los verpakt :P)
-100 lolly's
-20 broodjes
-40 frikadellen
-1 fles vermouth
-1 fles rode wodka
-1 slaapzak
-1 luchtbed
-ontbijtkoek

(en dan nog een 3-cd van bob marley en 2 dvd's :P )
Alles is bijna geregeld voor Graspop en ik ben er mentaal op voorbereid, fysiek weet ik helaas nog niet :P Het feit dat ik op mijn natuurkunde boek in slaap ben gevallen, baart mij wel zorgen :P Maarja, het wordt zeker vet!
Späters mensen ;)

2 opmerkingen:

Thomas zei

OMG OMG OMG OMG OMG NIELS!

Vince zei

60 liter...