donderdag 7 juni 2007

Hihi

Zo zeg, nu alwéér een dag overgeslagen met bloggen :p
Nou, beginnen met woensdag...
Niet zo'n speciale dag op zich, gewoon school, wél het eerste uur vrij, das dat was wel chill B)
Verder ben ik nog een kilo afgevallen *jeej* :p
En ja... 's avonds krijg je dan ineens groot nieuws te horen tijdens het afwassen..
Ik mag namelijk naar GRASPOP! :D
Het kaartje is al besteld, dus Vince krijgt binnenkort een "hihi" mail van mij ;x
Dus toen was ik blij natuurlijk, enige rotte is dat ik nu 4 weken niet mag uitgaan, en ik had net wat gepland voor dit weekend... niet echt geweldig dus, maar dan nog is het 't waard voor Graspop hoor ;o

Donderdag:
Eerst op school om 8 uur melden (rot -_-') en toen richting het hockeyveld.
Daar softbal gespeeld in het warme weer, dus dat was wel zweten :p en daarna weer terug naar school, waar het ook gloeiend heet was.
Natuurlijk was ik bezig met het rondspreiden van het geweldige nieuws over Graspop :p
Maar vandaag dus verder niet veel gebeurd.
Dat was het voor de twee dagen ;)
Später!