vrijdag 15 juni 2007

joppiesaus




Vandaag had ik het eerste uur vrij en had daarna nog maar 4 uur les, waar we bij alle vakken zo goed als niet deden (laatste schooldag hè ;) ).


Toch had ik ergens geen heel goed humeur :p


Dit weekend ga ik hard leren voor de proefwerkweek, want ik heb gezien dat ik het nog zou kunnen halen! :D Hopen op een wonder dan... :)


Ik verheug me echt op Graspop en de vakantie! :D


Gister was ik nog ff bij Chef geweest en hebben we samen gitaar gespeeld op de Jacksons en een frietje gegeten bij de door Chinezen-overgenomen-friettent :P (Zie foto voor resultaar fastfood+jackson+redneck feelings). Kijk anders ook even op de site: www.myspace.com/redneckrebelz is de moeite wel waard :)

Dadelijk lekker friet met joppiesaus eten met Thomas!

Späters

Geen opmerkingen: