dinsdag 19 juni 2007

uuuuuuuuhl

Nou, leuk nieuws op school:
Doordat er weer iemand hoognodig 140 of hoger moest rijden op de paarloweg is het inzittende meisje dus om het leven gekomen en een baby van negen maanden van een andere betrokken auto. Dat meisje zat dus in 5 havo. En nu begin de school het helemaal dramatisch te maken met: ze had net een paar uurtjes haar zeer uitstekende, perfecte, mooie, fascinerende uitslagen, maken een altaar voor haar, geven iets van twee ceremonies... volgens mijn ogen iets té, want sommige proefwerken worden (zelfs voor ons) verschoven en de pw inzage is later op de vrijdag, wat eigenlijk 's morgens was, dus nu kom ik later op Graspop :O ik ben nu echt pissed-off, dan moeten ze maar wat rustiger op de paarloweg rijden. Hoezo zou de onderbouw ook zoveel rompslomp moeten hebben, wij kennen haar helemaal niet tot amper :S nou ja, het zal wel een soort van eerbetoon zijn (maar ik blijf op mn statement: moeten ze maar niet zo hard rijden). Andere omstandigheden maken mijn humeur er ook niet beter op.
Kut dag is dit, ik ga nu maar ozzy luisteren en maar wéér leren, ben blij als het eindelijk weekend is.

1 opmerking:

Vince zei

mja, beetje jammer ja.. natuurlijk kan je er wat aandacht aan besteden, maar dit is wel een tikkie overdreven imho