zondag 1 juli 2007

moeïgheid :D

Gisteren moest ik dus 's middags werken en ging er met redelijk goede moed naartoe, maar eenmaal bezig verging de tijd best langzaam.
Mijn blunder was ook nog eens dat ik de lift (waar de afwas mee naar boven wordt vervoerd) een beetje te vol had geladen, waardoor er een sla-droger tussen de twee kleppen bleef hangen en dat ding vast bleef hangen en dus niet naar boven kon gaan. Het heeft in totaal een kwartier geduurd om dat allemaal los te krijgen en er hadden een stuk of 4 man aan meegeholpen.
Beschamende momenten dus.
Verder tot 18.00 uur doorgewerkt en thuis maar eens mijn bier tekort bijgewerkt met wat alfaatjes ;)

Vandaag heb ik me zelf wakker gehoest en heeft mn broer ei voor me klaargemaakt bij het ontbijt, wat niceeee smaakte :D Thanks Thomas! Alleen dadelijk ff afwassen, maar care :p
Zo naar mijn vader toe, waar kermis is en dan denk ik dat ik vanavond vroeg in bed lig, want ben nog steeds verkouden en moe :p

Späters ;)

1 opmerking:

Vince zei

die Thomas kookt zich nog eens dood voor je ;)