donderdag 26 juli 2007

opnieuw WoW en scooter

Vandaag had ik een vrije dag.
Ik werd wakker van Thomas die mijn deur open liet staan (en er zo licht in mijn ogen kwam ;x ).
Daarna keek ik op mijn mobiel (die ik op stil modus had gezet) en zag dat chef mij aan het bellen was xD Ik ging WoW verder installen en kwam er dus later achter (toen alles gedownload was) dat het de amerikaanse version was, waar ik dus erg pissed off over was. Daarna was ik maar half life 2 deatmatch gaan gamen, wat ook niet echt wilde lukken :p
Toen belde mijn vader dat hij me even kwam ophalen om daarna van Effeld naar Herkenbosch te rijden. Onderweg had ik nog even het reservetankje voor Thomas bijgevuld.
Thuis aangekomen was Chef online en vroeg of ie langs mocht komen met Monika, uiteraard zei ik ja, en gingen we hier holy grail kijken ;)
Ondertussen was ik de Europian version van WoW aant installen (wat nu nog steeds bezig is).
Veel zin in morgen, guitar hero, holy grail, alfa en kip! :D en Vince of course ;) Waar ik een knuffel van krijg xD (zie vorige comments :p)
Leuke dag vandaag ;)
Später!

Geen opmerkingen: