dinsdag 3 juli 2007

Ready Steady Thomas!

Vandaag waren mijn vader, moeder en ik samen met een mede-studente van Thomas, genaamd Kyra, proefpersoon in Maastricht bij een maaltijd wat Thomas had gekookt en samen ineen had gezet met Marieke, tevens onze serveerster, voor hun school.
Het smaakte allemaal heerlijk, ook al zou ik niet alles zelf in een restaurant hebben besteld, maar de smaak was uitermate goed, Thomas good gekoak! ;)
Dadelijk ga ik zijn boterham op-eten die hij nu in elkaar aan het flansen is, want ik had geen avondeten gehad, omdat ik na de maaltijd naar mijn vader was gegaan en nu dus redelijk laat thuis ben. Ik heb uitgerekent dat ik nu met mijn loon en dergelijke eindelijk mijn Graspop kaartje heb terug betaald :) *hooray*
Het was een gezellige dag met eten en drank :p
Dat was het wel weer 8)
Laters!

Geen opmerkingen: